stinsen83 skrev 2012-01-29 00:54:09! följande:
Tack för svar! Jag försöker verkligen tänka positivt, men ibland är det svårt. Jag är 28 år och singel, kanske betyder det att jag inte kommer få några barn...? Behöver verkligen höra från andra att det ordnar sig och att det finns bra saker med att vara själv... Och att man kan hitta någon till slut och få vara med om allt det där med familjeliv och närhet... Men att vägen dit inte måste vara fylld av ångest och
ensamhet. Jag vill ju inte träffa någon bara för att slippa vara ensam, det är fel anledning...
28 år är ingen ålder - det finns dom som är 38 år och väntar sitt första barn eller inte ens är gravida ännu för att dom anser att det finns gott om tid.
Tänk på vår Kronprinsessa Victoria, hon är 34 år och får sitt första barn....
Du hinner!
Tänk också på att du kommer aldrig hitta nån om du inte kan "hitta" dig själv så att säga. Hitta din inre frid och fundera på vad du vill helt enkelt så kommer Mr Right en dag och knackar på också.
En hälsning från min man lyder också att nyseparerade nyblivna singlar är inte särskilt eftertraktade ute på marknaden. Dom har för mycket förhållande-tänk kvar att det är jobbigt att dejta såna. Det blir för påtagligt vad dom saknar helt enkelt.