KIllar: Världens vackraste bröst
Trust me skrev 2012-01-28 15:47:23 följande:
Tackar! 
Jag tänker mig de som att de har en mjuk fyllighet. De ska sitta så nära varandra att det skapas rundning som passar min fingertopp. En aning häng och en storlek som gör att de passar min hand. En rak linje från där de börjar upptill ner mot bröstvårtan. Vinkeln ut från kroppen sk nog ligga på ca 30 grader. Under bröstvårtan ska det var mjuk rundning. Framifrån ska de inte se helt runda ut. Något elliptiska med tänkta linjer från polerna genom deras respektive bröstvårtor som går samman mitt i ansiktet. De ska ge en känsla av att sträva uppåt och framåt.
Bröstvårtorna är i form av sista leden på ett finger och alltså inte koniska. De ska till viss del ha samma form både i avslappnat som erigerat tillstånd. Fomen ska bara accentueras. Storleken på vårtgården ska vara som en femkrona och bröstvårtan ca 1-1,5cm i diameter. I erigerat tillstånd ska den stå ut lika mycket som dess diameter. Färgen ska avvika från hudens färg så att de är klart markerade men inte så att de avviker från hudens färgton.
Bra så?

Vilken fantastisk beskrivning!!
Jag var inte med hela vägen, men intressant!