• Anonym

Slappa (stora) fittor..

Det är mycket snack om storleken på våra kukar, och vissa tjejer kommenterar att de inte ens skulle kunna tänka sig en kille med en mindre kuk är 18-20 cm. Nu är det så att det finns otroligt tajta och sköna fittor som kan anpassa sig och njuta av olika kukstorlekar. Jag har en standard kuk på 15 cm och några tjejer man legat med har man nästan drunknat i. Stora slappa fittor som inte alls är sköna. Dessa slappa brudar behöver väldigt stora kukar för att känna nått, men då är det killen som har för liten. Detta är ett jävla hycklande.

Finns det fler killar som känner igen sig i detta?

• Svar på tråden Slappa (stora) fittor..
  • Anonym

Ett sätt att få en slapp kuk är att se inte blygdläpparna fladdrar för vinden.
    Som rostbiffsskivor i storm....

• Anonym
    IeIIebror skrev 2012-01-29 13:13:54 följande:
    även en mungiga kan glädja en konserthall bara musikern vet vad han gör

En framfallsfitta glädjer ingen man....

man knackar på, men släpps inte in i stugvärmen
    Det är surt  
  • Anonym

Hej och hå!

Håller med, fittstorlekar är inget folk pratar om medans kukar alltid tycks vara för små när problem uppstår. 

När jag har sex med min flickvän och hon blir väldigt blöt försvinner nästan all friktion. Jämfört med mina tidigare sexparterns är det en märkbar skillnad. Hon har inte fött barn så hennes underliv är i orginalskick. Har en normalstor kuk på 16 cm. 

• Anonym

Är också "normalutrustad" och det är sällan ett problem, men en och annan slappmus har man råkat ut för och det är ju inte lika skönt. Dessa slappisar kan bara finna njutning av stora kukar då deras fitta blivit för stor, för kuken är i detta fall inte för liten, även fast det alltid är killen som är för liten enligt dessa slappfittor..

• Anonym
    Anonym (slapp) skrev 2012-01-29 16:54:53 följande:
    Så om man har fladdriga blygläppar blir du avtänd? Jag har fött två barn, och jag har fortfarande snygg kropp, på alla ställen utom där nere! Fy faan vad jag ser ut alltså! Det är precis som du säger, som två rostbiffskivor... jag har funderat på att göra operation, speciellt eftersom jag nu har brutit upp med pappan och vill träffa nån ny... det är ju faan pinsamt att visa fittan. Jag var med en kille nyligen som ville gå ner på mig men han fick aldrig det för jag skäms över den. Den ser normal ut när man bara tittar på den men om jag rör på mig ser det fann inte klokt ut. 

Tycker du man borde operera, skulle du bli avtänd om du går ner på en tjej och den ser ut sådär?

Eller menade du inre blygläpparna? Jag pratar om de yttre...
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-29 16:56:42 följande:
    Eller menade du inre blygläpparna? Jag pratar om de yttre...

Inre, tycker definitivt att de yttre ska "skydda" de inre

Att se en kvinna stå upp naken, följa med blicken ner och...så korvar det ut sig rosbiffsskrivor mellan de mjuka yttre
    Inte sexigt alls   
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-29 17:11:43 följande:
    Inre, tycker definitivt att de yttre ska "skydda" de inre

Att se en kvinna stå upp naken, följa med blicken ner och...så korvar det ut sig rosbiffsskrivor mellan de mjuka yttre
    Inte sexigt alls   
    Aha... näe så ser de inte ut på mig. Men de yttre blygläpparna är inte så fina, när jag rider tex så tycker jag liksom att de "hänger" på sidorna... funderar på att operera dem snyggare, men ja vet inte ens om det går.
  • Anonym

Frågan var inte ställd som att det visuella är något problem, utan att det alltid är killen som får höra att de har för liten, snarare än att tjejer har för stor/ slapp mus så de inte kan finna njutning om kuken inte är STOR. Om en tjej undanbeder sig för normala kukar för det inte ger henne tillfredsställelse, så har hon tappat kontrollen och blivit för uttäjd, och det är fan inte killens fel. De flesta tjejer resonera inte så förstås, men det finns ju en del här som alltid förordar jättekukar, annars får det vara. Riktigt patetiskt att höra.

• Anonym

Aldrig vart med någon slappis, där emot en som var jätte trång. Fick knappt in den, och när den väl va inne gick det inte att hålla sig så värst länge :D

• Anonym

Men vänta lite nu Ts och alla andra, LÄNGDEN på kuken har väl knappast betydelse om fittan e slapp?

Tycker de verkar lite underligt tänkt ärligt talat. I min värld lär det väl vara omkretsen som har någon roll här eller???

Man kan ha en 20 eller varför inte 30 cm lång kuk, e den smal som en penna är ju ändå alla fittor slappa haha.

Dom flesta fittor är inte längre än ca 15 cm iaf, och för mej och många andra tjejer tar tjockleken vid där, en lång toksmal kuk är vedervärdigt hur lång den än är, så Ts 15 är perfekt, MEN att de var slappt har ju att göra med bredden på det du har, tyvärr måste jag säga.

Men visst om den e grov som fan, så kan de ju säkert stämma att de ändå va en slapp fitta oxå haha trist i så fall.

Som sagt en grov en slår en lång med hästlängder hahaha, oavsett man e trång eller slapp e en grov att föredra, om man nu inte e så tråg att den e FÖR grov vill säga, och först när man har en grov en kan man klaga på slappa fittor, en lång gör nada skillnad som sagt.

• Anonym

Knipövningar har nämnt och det bör poängteras igen. Kvinnor är nog i regel ganska dåliga på att göra knipövningar och hålla bäckenmuskulaturen i form. Min fru har fött två barn och visst har hon blivit lite slappare, men hon sköter sina knipövningar och det blir bättre och bättre. Och som någon sa, det finns inget skönare än när kvinnan kniper under sexet och samtidigt tittar på en med lite illmarig blick! Hon vet att jag har svårt att hålla mig Skrikandes

Jag håller med trådskaparen om att det är en orättvis debatt. Det finns inget vidrigare än tjejer i grupp som sitter och hånar killars kukstorlekar, när det samtidigt kan se ut som en jävla massaker mellan deras egna ben!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-03-02 07:38:54 följande:
    Knipövningar har nämnt och det bör poängteras igen. Kvinnor är nog i regel ganska dåliga på att göra knipövningar och hålla bäckenmuskulaturen i form. Min fru har fött två barn och visst har hon blivit lite slappare, men hon sköter sina knipövningar och det blir bättre och bättre. Och som någon sa, det finns inget skönare än när kvinnan kniper under sexet och samtidigt tittar på en med lite illmarig blick! Hon vet att jag har svårt att hålla mig Skrikandes

Jag håller med trådskaparen om att det är en orättvis debatt. Det finns inget vidrigare än tjejer i grupp som sitter och hånar killars kukstorlekar, när det samtidigt kan se ut som en jävla massaker mellan deras egna ben!

Med "massaker" menar du dem som fött barn ...eller? Vad tror du själv skulle hända om du pressade ett par kg på kanske 50 cm? Ja, det är orättvis debatt gällande båda men jag tycker nog det löjligare att börja gagga om kvinnans underliv efter barnafödelse..
  • Anonym

Har funderat länge på detta... 

Hur vet jag om jag har en slapp fitta?

En del säger att det är trångt om man stoppar in ETT finger, annars är man slapp..

Men herregud, jag kan knappt stoppa in ett finger när jag INTE är kåt.

När jag är kåt däremot, kan du köra in både ett, två o tre fingrar.
    Åh har jag dessutom haft en dildo eller en kuk i mig, då kan du nog få in mer efter det.

Betyder detta att jag är slapp?
    Jag "tränar" mina muskler ganska ofta, så jag vill inte tro att jag är slapp.

Men hur fasiken ska jag som kvinna kunna veta ifall, jag är slapp eller inte?
    Hur bedömer jag det?  

• Anonym
    Anonym (Mamma och tight) skrev 2012-03-02 22:02:15 följande:
    Han är inte mer utrustad än någon annan utan helt "normal" (vad det nu är) men han vet precis hur han ska använda hela sig själv för att tillfredställa mig till 100% ;)  
    Medel aka normal är mellan 12-15cm och runt 10-13cm i omkrets hos svenska män.
    En ny statistik har visat att ca 95% av alla män ligger mellan 12-22 cm i längd.
  • Anonym

Ts har nog väldiga komplex för sin kuk eftersom han så gärna vill lägga skulden på kvinnan för han inte känner något.

• Anonym
    Anonym (tjej) skrev 2012-03-03 05:39:45 följande:
    håller med dej totalt om att det är tjejen som har stor muff isf! Inte ni killar som har lite snopp utan tjejer med sönder knullad muff! 

Men det där med vissa kommentarer om blygläpparna helst om dom yttre så är det väl inget en tjej fel om att hon har fötts med de, har alltid skämts över min sen första gången en kille tog på min muff och påpekade att jag hade stora, va oskuld hur tror ni det kände kul? Jag rår väl inte för om jag fötts med stora yttre blygläpparna eller? Sen den dagen har ingen kille fått kollat, tog över 1 år efter jag och min kille börjat ha sex innan han fick se min muff för jag skämdes så plus att han bara får kolla nån sekund sen den dagen har jag tycket min muff den fulaste som finns alltid skämts över den och allt, han får inte än idag kolla på den över 5 sec!
    Sluta lipa, ni kvinnor har det bra lätt och ditt "problem" går att lösa med en väldigt simpel operation, du behöver inte ens sövas ner.
    För killar finns det INGET som permanent ökar storleken på en penis i ett erigerat tillstånd. 
  • Anonym

Bra sex sitter inte i kukar eller fittor, det sitter i huvudet på dom som är med, det rent fysiska är ju bara en liten, liten del av åtrån.

• Anonym
    Benjy skrev 2012-03-04 19:50:18 följande:
    Som om inte vi tjejer får höra om bröst hit och dit... 
    Du kan ju för helvete inte jämföra bröst med en penis! Dom går ju att förstora och är inget organ, jisses...
Svar på tråden Slappa (stora) fittor..