• ViBlirTre2012

BF Oktober 2012 (Första barnet)

Efter många års väntan, längtan, tårar och förtvivlan har jag idag (äntligen) fått ett plus.

Det är min och min mans första barn och vi ser verkligen fram emot allt vad den här resan innebär, vi är redo.

Någon mer som i dagarna fått + och ska ha sitt första barn i Oktober?

• Svar på tråden BF Oktober 2012 (Första barnet)
  • karine82

Jag plussade i förra veckan så om allt går vägen blir det barn i oktober :) Det är mitt och fästmannens första barn också. Har fortfarande svårt att tro att det händer just oss :)

• erica88

Jag och min man plussade igår, så det blir förmodligen barn i början av oktober =)
    Första barnet för oss också. Ska till barnmorskan idag på första samtalet, spännande!

• Ekot

Plussade idag. Overkligt!   Så bf i oktober med första barnet för mig och maken. Kan knappt förstå det

• Duochjag

Jag plussade för en vecka sedan.... visst är det overkligt!!  BF okt enl beräkning här på FL. BM på måndag (jösses vad for du fick tid hos bm erica88) ska bli spännande! Första barnet här med. Har inte riktig fattat det än... känner mig inte alls gravid! Gör ni?!

• Ekot

Ojoj jag hade inte tänkt ringa bm än men om ni får tid så fort kanske jag också ska göra det. Vore kul med en första träff

Nej, inte särskilt. Har tempat mig i några månader och efter äl denna månad såg temperaturkurvan helt annorlunda åt. Det var så jag misstänkte det. Men annars är tecknen för svaga för att veta om det beror på graviditet eller annat

• karine82

Jag hade molvärk första veckan men nu kommer den och går. Brösten har börjat ömma lite och så har jag större aptit än vanligt. I övrigt så känner jag mig inte det minsta gravid. Jag ska på vad jag tror är inskrivningssamtal om två veckor. Då kanske det känns lite mer verkligt Glad

• pilli

Jag har också plussat! Min och fästmannens första. Ska bli jättespännande! Känner dock inte av det nånting än men det kommer väl :)

• dezzon

Grattis!
    Vi plussade i lördags 28/1 :)

Första knatten! Känns galet o helt overkligt. Längtar!
    Vi ska gifta oss om några månader så hoppas verkligen att lilla grynet e med oss då.

Har haft frossa o kramper i magen i ett par dagar nu. Brukar ha aggressiv mensvärk.... Kan de va därför? Eftersom kroppen e inställd på att de egentligen e mensveckan nu?

Nån som känner nåt liknande? 

• Ekot

Jag har knappt mensvärk alls i vanliga fall men nu spänner och sticker och molar de i mage och rygg. Så måste väl vara graviditeten
    Kul att ni ska gifta er snart dezzon, vilken månad? Jag och maken har snart varit gifta ett halvår det är annorlunda på ett bra sätt men kan inte beskriva hur

Svar på tråden BF Oktober 2012 (Första barnet)