• Anonym

Killar - hur agerar ni när ni tröttnat på en tjej?

Om man dejtar en helt underbar kille som alltid skrivit gulliga saker till en bara vill ses på helgerna (oftast iallafall) och ibland är kortfattad på SMS, har han tröttnat på en då? Killar, hur agerar ni när ni tröttnat på en tjej? 

• Svar på tråden Killar - hur agerar ni när ni tröttnat på en tjej?
  • Anonym

Puff     

• Anonym
    Anonym skrev 2012-01-30 14:31:39 följande:
    Undrar jag med..
    Hoppas det finns åtminstone en vänlig pojke i forumet som är villig att besvara vår fråga... Kram på dig
  • Anonym

Men hur ska vi kunna veta om han har tröttnat för alla är olika. Min sambo svarar att om han har tröttnat på en tjej så hör han inte av sig lika ofta eller tar sig inte tid för personen.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-01-30 17:53:37 följande:
    Men hur ska vi kunna veta om han har tröttnat för alla är olika. Min sambo svarar att om han har tröttnat på en tjej så hör han inte av sig lika ofta eller tar sig inte tid för personen.
    Tack för ditt svar!
  • Anonym

Någon kille som har lust att svara?

• Anonym

Men allvarligt, av alla 378 pers som ha läst tråden finns det ingen kille som vill svara? Rynkar på näsan

• Elänåår

Vadå är det skillnad på hur killar gör när de tröttnar? Hur skulle du själv göra om du tröttnat?

• Anonym

mindre intensiv kontakt antar jag, tar mindre iniativ till att ses, orkar inte göra nåt,typ.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-01-30 19:33:52 följande:
    mindre intensiv kontakt antar jag, tar mindre iniativ till att ses, orkar inte göra nåt,typ.
    Tack. Låter inget vidare för min del då... Rynkar på näsan
Svar på tråden Killar - hur agerar ni när ni tröttnat på en tjej?