• Anonym

Killar - hur agerar ni när ni tröttnat på en tjej?

Om man dejtar en helt underbar kille som alltid skrivit gulliga saker till en bara vill ses på helgerna (oftast iallafall) och ibland är kortfattad på SMS, har han tröttnat på en då? Killar, hur agerar ni när ni tröttnat på en tjej? 

• Svar på tråden Killar - hur agerar ni när ni tröttnat på en tjej?
  • etttillförsök

Killar är knepiga! ;)

Min man som jag har varit med i 17 år är tyvärr svår på det sättet. Han tar inte initiativet att ringa/SMSa/träffas och har nog aldrig gjort det. (Det tog dock två år från det vi blev kära i varandra tills vi blev ihop också.)

Men han älskar mig, ställer upp i alla väder och är en underbar far och make.

• Anonym

Har han inte hört av sig sen i söndags? Om han inte svarar på era vanliga godnatt sms så ser det inte så bra ut. Sen är han kanske en som är feg och vågar inte säga när något är fel och låter det rinna ur sanden istället. För jag mena rom man är upptagen så kan man säga det så slipper den andra personen gå och undra för det är bara elakt.

• Anonym
    etttillförsök skrev 2012-02-03 08:07:55 följande:

Killar är knepiga! ;)

Min man som jag har varit med i 17 år är tyvärr svår på det sättet. Han tar inte initiativet att ringa/SMSa/träffas och har nog aldrig gjort det. (Det tog dock två år från det vi blev kära i varandra tills vi blev ihop också.)

Men han älskar mig, ställer upp i alla väder och är en underbar far och make.

Ja minst sagt! Men du har tur att du har en så fin kille som iallafall visar att han älskar dig, och som hör av sig till dig och visar att han bryr sig...
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-02-03 08:13:20 följande:
    Har han inte hört av sig sen i söndags? Om han inte svarar på era vanliga godnatt sms så ser det inte så bra ut. Sen är han kanske en som är feg och vågar inte säga när något är fel och låter det rinna ur sanden istället. För jag mena rom man är upptagen så kan man säga det så slipper den andra personen gå och undra för det är bara elakt.
    Jo vi hördes av senast i onsdags då han kom hem till mig och då vart allting hur bra som helst, men han har varit lite frånvarande sedan i söndags. Inte varit lika "gullig" på sms och han hör inte av sig alls lika ofta längre. Det kan dröja dagar... Så jag förstår inte vad som är problemet... Jag håller med dig! Bättre att säga rakt ut och kanske såra, än att bara vara tyst och låta den andra personen försvinna med en miljard frågor...
  • LillaBabyK

Man får vänta helt enkelt, försöka att inte ta det så hårt.

Jag minns nu att när jag träffade min man, vi träffades ute, så hade han helgen innan träffat en tjej som han egentligen skulle på dejt med dagen efter vi träffades. Han stängde bara av telefonen så hon inte kunde ringa. Jäkla fegis. Jag fick inte reda på detta förrän flera månader senare. Mig var han på som en hök men hela den helgen när vi var som fastklistrade i varann så hade han mobilen avslagen. 

Så det är ju inte ett så jättebra tecken alls. Nu sitter jag och ser på filmen, bara för att det var ett tag sen, den är så klockren :P 

• Anonym
    LillaBabyK skrev 2012-02-03 08:56:44 följande:
    Man får vänta helt enkelt, försöka att inte ta det så hårt.

Jag minns nu att när jag träffade min man, vi träffades ute, så hade han helgen innan träffat en tjej som han egentligen skulle på dejt med dagen efter vi träffades. Han stängde bara av telefonen så hon inte kunde ringa. Jäkla fegis. Jag fick inte reda på detta förrän flera månader senare. Mig var han på som en hök men hela den helgen när vi var som fastklistrade i varann så hade han mobilen avslagen. 

Så det är ju inte ett så jättebra tecken alls. Nu sitter jag och ser på filmen, bara för att det var ett tag sen, den är så klockren :P 
    Det är svårt att inte ta det så hårt när man börjat tycka om personen så mycket som jag tycker om honom...

Vilken tur du hade. Vad jag önskar att killen jag "dejtar" (om vi nu fortfarande gör det) gjorde samma sak med mig... Eller iallafall talade om ifall han tröttnat... Kommer bli en helvetes-helg det här Gråter

Sitter också och kikar på filmen nu :)
  • Anonym

• nicolezziii

hej! jag lider med dig! människor kan vara svin! ja hoppas att du hittar en kille som du är ämnad att vara med! du verkar vara env bra person! o tro mig..han dyker upp nån dag! det är jättejobbigt och frustrerande när man inte vet! vissa killar är cowards! du kan börja med att prata med han o fråga vad det handlar om..men om det inte hjälper så är du värd nån bättre!! det känns skit i början men efter ett tag förstår man! tro mig! allt har sin mening! om han inte vill eller kan vara med dig så finns det nån annan där ute för dig som e tusen ggr bättre o gör dej 100 ggr lyckligare! man

kan aldrig förlora sin verkliga skatt!

nicole
  • Ivan52x53
    Anonym skrev 2012-01-30 19:33:52 följande:

mindre intensiv kontakt antar jag, tar mindre iniativ till att ses, orkar inte göra nåt,typ.

^
  • Behnaz

Jag har träffat en kille 2 ggr och brukade han skriva mycket för mig i början, men han muskat att skicka och är upptagen med sina barn, jag vet inte ska skriva till honom eller ska låta han vara??

• HäckHäxan

Släpp det. Skriv inte igen. Bara låt honom vara. Man kan ju aldrig styra anda människor så enkelt är det. Bättre att bara låta det vara. Antingen så hör han av sig eller så gör han inte det. Så gör iaf jag. Ser ingen mening med att jaga folk och definitivt inte om man inte är tillsammans.

Två dagar är ingen big deal i min värld egentligen. Samtidigt så tycket jag att ett godnatt eller godmorgon om någon är viktigt för mig är helt normalt. Men jag vet också att mitt normalt inte är alla andras normalt.

Så jag hade släppt det och om killen hört av sig en vecka eller två senare så hade jag nog mest frågat vad han ville tror jag. Typ om han skrev. Hej läget? Så hade jag svarat hejsan. Läget är okej. Vad vill du?

• Teddis

Bra svar! Den är bra: vad vill du?

Då borde poletten trilla ner.

• HäckHäxan
    Teddis skrev 2015-10-10 16:59:06 följande:

Bra svar! Den är bra: vad vill du?

Då borde poletten trilla ner.

Ja kan man ju tycka eller iaf att killen frågar vad jag menar och då skulle jag svara att jag undrar vad du vill eftersom du valt att skita i mitt sms och inte hört av dig med ett ljud på x antal dagar / veckor och då undrar jag såklart vad du vill mig.

Får väl tillägga att jag har inga problem med att folk inte hör av sig och jag köper om någon skickar sms i stil med det är mkt i livet just nu bla bla och skulle svara bara okej på det hojta om jag kan hjälpa till med något. Ta vara på dig. Typ så.
Svar på tråden Killar - hur agerar ni när ni tröttnat på en tjej?