Korta frågor om Ensamma föräldrar och den Lillla familjens semester!
Hur gammal är du och ditt/dina barn? Jag är 30+ o barnen 2 o 7 årÄr du ensam på heltid? Annars, hur mycket delad tid har du? Jag är ensam med båda barnen på heltid
Vad brukar ni göra på sommarsemestern, vinterlov mm? På sommaren blir det en utlandsresa (charter), samt någon djurpark eller nöjespark här hemma i Sverige. Ev någon camping eller storstadssemester. På vintern blir det Sälen o skidåkning.
Åker du och din lilla familj själva eller åker ni tillsammans med någon/några fler?
Vuxna/barn? Släktingar/vänner eller ...? Utomlands åker vi själva (en gång med min mamma) o till fjällen har vi åkt både själva samt med några vänner till mig som också har barn.
Vad har du för planer för sommaren? En vecka i Turkiet samt ev Liseberg eller liknande. Ev camping.
Har du funderat på att hitta andra ensamma föräldrar och semestra med dem? Nej
Hur ser din önskesemester ut? Brukar du själv åka på egen semester utan barn? Längtar just nu efter en veckas charter helt på egen hand, men får nog vänta tills lilleman är lite större!
Får du extra underhåll för extra utgifter under tex sommarlov av den andra föräldern? Nej
Vad är det bästa/sämsta med din lilla familjs semester? Det bästa är att rå sig själva, att inte behöva anpassa sig efter någon annan! Det sämsta; inget.