Inlägg från: En till mamma |Visa alla inlägg
  • En till mamma

Top Model Sverige!

mfe skrev 2012-01-31 20:42:31 följande:
    Diggade hon från Luleå :D

jag oxå
  • En till mamma
    JosephineJ skrev 2012-01-31 22:22:08 följande:
    Minns faktiskt inte ens det, minns bara att svenska topmodel va en riktig budget variant av amerikanska. Men hade varit roligare med en programledare som hade lite mer energi, lät som hon läste en novell..

men hon är sådan, kolla lite olika intervjuer med henne, så ser du att hon verkar ganska så dryg.

Förstår inte varför de vill visa dessa otrevliga jejerna hela tiden, jag underhålls mer av de blyga och ödmjuka tjejerna.   
  • En till mamma

tyckte att jamilla var bäst, förstår att hon vann. men kläningen hon bar först klädde henne mycket mer än den som hon vann ( tyckte den var riktigt ful)

• En till mamma

Det där med att de pratade engelska och svenska berodde nog på de andra dommarna, de gånger de var med i diskusionen  pratade de engelska men när de inte behövde förstå övergick de till svenska.

Sedan tror jag att de har köpt rättigheterna till att få kalla det top model sverige. Och att de måste härma den amrekanska modellen.

Sedan kan jag inte förstå varför ni stör er på att det spelas in i LA, tycker det blir mer på riktigt på något sätt. Sedan tror jag att det var ett av kraven från Isabella för att hon skulle vara med.     

• En till mamma
    littlemisstrouble skrev 2012-02-10 22:38:51 följande:

En del stör sig på att det inte är i sverige av den enkla orsaken att alla är vi olika och har olika åsikter och värderingar. Ingen kan säga att den andre har mer rätt eller fel än du eller jag.

Jag tycker det borde ha varit i sverige och sen kanske som dom gör i riktiga top model att man åker utomlands när det är visst många kvar i tävlingen. Men det är ju vad jag tycker. Ingen annan som behöver tycka som jag

Självklart måste man göra på vissa sätt eftersom det ska heta top model. Då måste det ha vissa likheter med originalprogrammet.

Självklart har alla rätt att tycka som dom vill, menade inte att jag hade rätt och alla andra hade fel. Jag kan förstå hur du tänker. Men ajg tycker det är roligt att se det lite mer storslagna som det blir när de är i LA.
Svar på tråden Top Model Sverige!