Top Model Sverige!
jag oxå
tyckte att jamilla var bäst, förstår att hon vann. men kläningen hon bar först klädde henne mycket mer än den som hon vann ( tyckte den var riktigt ful)
tror att Ivana (vet ej hur det stavas) åker, eller den nyaste
Det där med att de pratade engelska och svenska berodde nog på de andra dommarna, de gånger de var med i diskusionen pratade de engelska men när de inte behövde förstå övergick de till svenska.
Sedan tror jag att de har köpt rättigheterna till att få kalla det top model sverige. Och att de måste härma den amrekanska modellen.
Sedan kan jag inte förstå varför ni stör er på att det spelas in i LA, tycker det blir mer på riktigt på något sätt. Sedan tror jag att det var ett av kraven från Isabella för att hon skulle vara med.
En del stör sig på att det inte är i sverige av den enkla orsaken att alla är vi olika och har olika åsikter och värderingar. Ingen kan säga att den andre har mer rätt eller fel än du eller jag.
Jag tycker det borde ha varit i sverige och sen kanske som dom gör i riktiga top model att man åker utomlands när det är visst många kvar i tävlingen. Men det är ju vad jag tycker. Ingen annan som behöver tycka som jag
![]()
Självklart måste man göra på vissa sätt eftersom det ska heta top model. Då måste det ha vissa likheter med originalprogrammet.