Inlägg från: Primmeling |Visa alla inlägg
  • Primmeling

Top Model Sverige!

Nån mer än jag som känner igen tjejen med kort hår och annorlunda utseende? Vet ej om hon gick vidare? Varifrån känner jag igen henne så väl? Kan ju inte va första omgången av swedish top model?

• Primmeling

Nej jonas är hur löjlig som helst och gamla tanten gunilla ful och elak. Fast isabella är ju mycket bra jämfört med förra programmisen mini...

• Primmeling

Nej wera hette hon... Jag känner så sjukt myckt igen henne. Även jamilla och kom ihåg henne från idol

• Primmeling

Jag är lite förtrollad av Ivana trots hennes hemska getto-dialekt. Hon har ett sjukt coolt utseende, sen om det passar en supermodell vet jag inte.

• Primmeling

Ska ni se nya säsongen av project runway som börjar på tisag? Jag längtar som bara den. Det programmet är BRA!!

• Primmeling

Spännande det där med sibel och att hon i så fall inte står för det... Undrar om det bara är därför hon är med och det ska avslöjas sen. Hon kan ju inte vara med på grund av sitt utseende? Det är ju inte fint nånstans...

• Primmeling

Adamsäpplet såg jag opereras bort i ett program om en man som skulle bli kvinna. Lär vara det lättaste att ändra vid könsbyte så photoshop behövs inte

Svar på tråden Top Model Sverige!