Top Model Sverige!
Jag är skeptisk till det här med Sibel. Tycker det verkar mer som förtal.
Och att två transsexuella skulle blivit castade i samma program känns rätt osannolikt.
Jag är skeptisk till det här med Sibel. Tycker det verkar mer som förtal.
Och att två transsexuella skulle blivit castade i samma program känns rätt osannolikt.
Alexandra (hon som fick flest halsband i första avsnittet) som inte gick vidare är transexuell, hon har varit miss transsexuell sverige 2010.
ett nytt personnummer ges enbart ut om hela proceduren genomgåtts, dvs två år med utredning, sen hormoner och sen operation och sterilisation
sen en sak till Katrinelunds skola i Sundsvall grundades 2009...
elelr om det var 2007, lite osäker, men jag tycks inte riktigt få ihop det?
Well, är sibel så transexuell så kommer det ju komma fram.
Ser att mycket fakta och fotot i denna tråd kommer från flashback, och deras trådar burkar ju vara så där pålitliga.
Japp, är ju en tråd om Top Model 2012, inte Sibel.
så jag ska inte skriva något mer om det, sorry!
Jag är född och uppväxt i Sundsvall.
Men nog om det nu.
Det som Sibel inte har, som får mig att tveka på om hon är transexuell är hennes kropp. Om man tittar på Vanessa Lopez (länk ovan) och Alexandra som också var med i top model så har de kraftigare ben och rakare kraftigare höfter. Sibel är så otroligt smal och ranglig vad gäller ben etc och det brukar vara rätt ovanligt hos transsexuella och går inte att fixa till.
Jag kan ju inte säga att hon inte är transexuell för det kan jag ju inte veta.
Men jag tycker inte att det är helt schysst och lägga ut de där fotona, om det inte är Sibel är det ju helt fel och om det nu är det så har hon ju själv inte ännu valt att komma ut med det och nu lägger någon som hon inte känner upp foton på ett forum. Känns rätt oschysst.
Nej, hon har fortfarande rättigheter.
Puh, du är verkligen inte en sympatisk människa.
Och nej, man får inte publicera foton på andra hur som helst.
Och jag anser att Sibel själv borde få välja när och om hon berättar.
Fattar inte varför det är så viktigt för dig att hänga ut henne.