Inlägg från: LovisaHjärtat |Visa alla inlägg
  • LovisaHjärtat

Top Model Sverige!

Jag som rödhårig kände mest för att banka lite vett i Rebecka. Klimakteriekärring? Då har jag varit klimakteriekärring sen jag föddes då. Demon
    Påminner hon inte lite om Isla Fisher (skådisen som är gift med 'Borat')? Hon ser ju också sådär lite barnslig ut och har väl ungefär samma hårfärg som Rebecka fick?

Sen förstår jag inte, inte, inte vad Sibel gör där. Överhuvudtaget. Det första min dotter sa när hon såg henne var att hon trodde det var Zlatan som klätt ut sig, och nu när jag hittade den här tråden märker jag att hon inte var ensam om åsikten. 

Hon som åkte ut igår var ju för rolig, stora framtidsmål...Tennisproffs eller skådis var det va? Hon påminde lite om Vanita (som var med i lyxfällan) tyckte jag.  

It's not that I'm not a people person, I'm just not a stupid people person
  • LovisaHjärtat

Alltså, om nu Sibel varit kille så vad spelar det för roll?
    Men jag måste säga att jag tvivlar på det, i Malmö där jag jobbar så finns det väldigt många tjejer som ser ut ungefär så där. Tror inte att alla de bytt kön.  Tungan ute

Innan tyckte jag Sibel var gräslig men jag tycker hon lugnat ner sig nu och blivit mycket mer sympatisk. (om än överdriven) 
    Har svårt att se att någon av de här tjejerna skulle hävda sig på 'riktigt' i modellvärlden. Framför allt undrar jag vad i hela världen deras lärare i engelska pysslat med under lektionerna. Det är så jag skäms över allas dåliga engelska.

It's not that I'm not a people person, I'm just not a STUPID people person
  • LovisaHjärtat
    RS89 skrev 2012-02-28 19:09:20 följande:
    ikväll ska dem fotograferas under vatten införda endast i trosor och löshår...snacka om att iaf jag kommer ta en extra titt mellan sibels ben hahaha...ne skämt å sido..undra vem det är som kommer protestera mot nakenheten!
    Haha Glad
    De hade väl nån bikinifotografering i ANTM när Isis var med. Han/hon var väl rätt orolig att saker inte skulle stanna på plats
  • LovisaHjärtat

Alltså, var jag medvetslös under bedömningen och missade vem som fick veckans bästa bild eller vad hände?

Svar på tråden Top Model Sverige!