Inlägg från: Risifrutti |Visa alla inlägg
  • Risifrutti

Top Model Sverige!

Oh vad roligt med en diskussion om topmodel. Jag har ännu inte lärt mig alla namn så lägger till en själv-kompilerad bild på alla deltagarna (nope, hade inget bättre för mig) Cool

När kommer nästa avsnitt förresten? Obestämd

• Risifrutti

Visst är det endast Linnea och Sophie av dessa 10 som åkt ut tills nu?

• Risifrutti
    Mynta skrev 2012-02-17 07:33:05 följande:
    RS89 - Kan din kompis inte MMS'a lite bilder så vi får se?

Risifrutti - Ivana också.

Ahaa när åkte hon ut? Hon var väl en av de 10 utvalda? I den första uttagningen åkte Linnea för hon såg för gammal ut och i nästa åkte kaxiga sophie.... när åkte ivana? Obestämd

• Risifrutti
    Mynta skrev 2012-02-17 18:17:56 följande:
    Linnea åkte redan på flygplatsen när de kommit till LA, sedan åkte Ivana ut efter den vanliga fotograferingen i samma avsnitt. Det var alltså två som fick lämna i samma avsnitt.
    Ja juste så var det nog ja. Jag gjorde en massa saker paralellt medan jag tittade på programmet så har inte helt 100% koll på allt hehe Kyss
  • Risifrutti
    RS89 skrev 2012-02-19 01:34:49 följande:
    gud vilken TÖNT Sibel är...frågade henne SNÄLLT ifall hon hette Mashur (eller nått) innan och gick i samma klass som min kompis Kalle i Sundsvall... nu har hon blockat min IP adress... 
    varför kan man inte svara ja/nej... 
    Va, gjorde hon? Men då måste det ju nästan vara hon (han). För annars skulle hon väl aldrig ha blockat dig? 
  • Risifrutti
    bubbel skrev 2012-02-19 18:08:34 följande:
    Jag tror dig! Tyckte killen på klasskortet va skitlik Sibel! Sen kvittar det mig om hon ä kille eller tjej. Hon lever sitt liv som hon vill. Men det ska bli roligt att se när det kommer fram i Top Model :) hi hi hi
    jag väljer nog också att tro på dig... killen på kortet och sibel är ju otroligt lika  Cool
  • Risifrutti

Det var definitivt fel person som åkte, jag som trodde jamilla skulle hålla till final iallafall.

Men på tal om ingenting.... Vad Klara är VACKER!!!!

• Risifrutti

haha alltså viktoria, varför verkar hon så blåst för? Eller är det bara jag som känner så? Det kanske är något i sättet hon talar på?Obestämd

• Risifrutti
    liliou skrev 2012-02-28 20:22:42 följande:
    Har bara sett de tre första avsnitten, men de flesta av tjejerna är väl utplockade för att de knullat med den manlige programledaren, eller för att han vill knulla dom. Han är så sjukt jävla äcklig så jag klarar inte av att se mer.
    Han vill ju bara se småtjejer i porriga kläder och smink. Speciellt hon den lilla 16 eller 17åringen, det är ju fan barnporr. Skäms även över Sverige för deltagarna är så tafatta, fula och dåliga.
    Iförsig håller jag med dig om att vissa ser väldigt små ut. När jag satte på TVn för någon vecka sedan (när det där  avsnittet med makeovers kom på tv) så var det första jag såg på skärmen en gråtande rebecka (som inte ville färga sitt hår) och min första tanke var "jaha, nu kommer allttså det där dumma programmet om mammor som tvingar sina små barn att vara modeller" haha men sedan insåg jag att det var den vanliga topmodel Cool
  • Risifrutti

"your boyfriend is going to like your titties" eeeh va? Så irriterande han är!!! 

• Risifrutti
    Cherrry skrev 2012-02-28 20:30:42 följande:
    Hur pratar Jenny egentligen
    ja visst är det störande haha
  • Risifrutti
    Cherrry skrev 2012-02-28 20:34:37 följande:
    Jävligt störande låter lite efter om man ska säga så. Viktoria gjorde ju inga bra bilder
    ja håller med. haha viktoria såg bara komisk ut blundandes med armarna uppsträckta 
  • Risifrutti
    Primmeling skrev 2012-02-28 20:39:26 följande:
    Fast jonas är väl superbög och inte direkt personligen ute efter tjejernas kroppar? Eller är han inte bög?
    Han är SUPERSKUM!Spöke
  • Risifrutti
    Primmeling skrev 2012-02-28 20:50:34 följande:
    Som semlor????? Äckel. Fan nu missade Jag sibel för jag skriver. Såg man hennes tuttar?
    Ja men USCH!!!! Cute cupcakes??? Semlor????Kräks
  • Risifrutti
    Nemi76 skrev 2012-03-28 20:27:33 följande:
    Jag har undrat länge varför Jamilla dansar i introt medan de andra håller en fixerad pose. Det stör mig massa

Men självklart gissade jag rätt på vilka som skulle vara i finalen och eftersom Alice är min favvo av de två så kommer Klara att vinna. Jag har alltid lyckats hålla på den som kommer tvåa  

Men jag håller med Alexis om att Klaras bild verkligen inte var bra. Alice var bäst, sedan Rebecka (det var något med hennes skrev som jag inte riktigt tyckte var snyggt på bilden) och sist Klara som verkligen var "all over the place".     
    haha samma här, brukar också störa mig på att Jamila dansar Tungan ute

På tal om det senaste avsnittet, någon mer som tyckte det var lite för mycket "naket" som visades? Eller jag vet inte... jag tyckte att de kunde ha censurerat tjejjernas bröst när de stog där nakna med bodypainting. Eller är jag kanske lite överkänslig? Obestämd

Svar på tråden Top Model Sverige!