Top Model Sverige!
Oh vad roligt med en diskussion om topmodel. Jag har ännu inte lärt mig alla namn så lägger till en själv-kompilerad bild på alla deltagarna (nope, hade inget bättre för mig) 

När kommer nästa avsnitt förresten? 
Oh vad roligt med en diskussion om topmodel. Jag har ännu inte lärt mig alla namn så lägger till en själv-kompilerad bild på alla deltagarna (nope, hade inget bättre för mig) 

När kommer nästa avsnitt förresten? 
Visst är det endast Linnea och Sophie av dessa 10 som åkt ut tills nu?
Ahaa när åkte hon ut? Hon var väl en av de 10 utvalda? I den första uttagningen åkte Linnea för hon såg för gammal ut och i nästa åkte kaxiga sophie.... när åkte ivana? 
Det var definitivt fel person som åkte, jag som trodde jamilla skulle hålla till final iallafall.
Men på tal om ingenting.... Vad Klara är VACKER!!!!

haha alltså viktoria, varför verkar hon så blåst för? Eller är det bara jag som känner så? Det kanske är något i sättet hon talar på?
"your boyfriend is going to like your titties" eeeh va? Så irriterande han är!!!

På tal om det senaste avsnittet, någon mer som tyckte det var lite för mycket "naket" som visades? Eller jag vet inte... jag tyckte att de kunde ha censurerat tjejjernas bröst när de stog där nakna med bodypainting. Eller är jag kanske lite överkänslig?