• bubbel

Top Model Sverige!

Hellooooooooo dragqueens under fotograferingen!! Ha ha ha ha a!!

• bubbel
    RS89 skrev 2012-02-19 18:02:59 följande:
    det är min kompis också, och har dessutom gått på skolan 2001-2004. ja nog om det men jag var tvungen svara eftersom att du dumförklarar mig.

Jag tror dig! Tyckte killen på klasskortet va skitlik Sibel! Sen kvittar det mig om hon ä kille eller tjej. Hon lever sitt liv som hon vill. Men det ska bli roligt att se när det kommer fram i Top Model :) hi hi hi
  • bubbel
    Diii skrev 2012-02-22 15:45:31 följande:
    Men snälla Alice da; hon visste inte hur hon skulle säga 178 cm på engelska??? Say What

H ha ha , jag skrattade också åt det, fast hon menade väl i engelska mått, men det blev ju så fel :)
  • bubbel

Nä nu hoppar jag tråden! Vågar inte läsa längre för snart orkar väl nån inte hålla truten längre och berättar vem som vinner!

• bubbel
    Duckan skrev 2012-03-09 13:01:20 följande:
    bubbel, nejdå vi som ville veta har fått den infon på annat håll. Har du nån favorit ännu? 

Va bra! :) Njaa... Hade Jamilla som favorit men.... Sibel växer i mina ögon fast hon är grymt jobbig att titta på ibland, men hon tar jobbet på allvar i alla fall. Men nån favorit har jag nog inte än... Du då?
  • bubbel
    nevermind skrev 2012-03-13 15:03:01 följande:
    Vadå? Jag har inte sett typ de första 2-3 avsnitten. Jag älskar Sibel. Hon är så orädd. Bangar inte för nåt. 

Hon va såååååååå jäkla jobbig de första avsnitten! Hördes mest och va allmänt irriterande! Hon va överallt! Gapig och skrikig och hyperenergisk! Hon har lugnat ner sig som tur är, numera gillar jag henne mer och mer...
  • bubbel
    nevermind skrev 2012-03-13 17:09:43 följande:
    Ah, okej. Ja sånt orkar man fan inte. Men nu är jag skitimpad, bruden langar ju upp skorpioner i fejset!

Ja jag håller med, blev riktigt imponerad av det! Plus att hon inte grinar och gnäller över jobben.... :)
  • bubbel

Synd att Sibel åkte ut.... Trodde verkligen inte det!! Fattar inte att Rebecka är kvar! Hon är jättesöt och så, men hon fixar ju inte jobbet!! Som Tyra säger så har folk inte tid på en plåtning att sjåpa med en fjortis som bara grinar! Ingen kommer ju vilja boka henne om hon fortsätter så! Förutom Iza då.... ;) Iza kanske kan anställa henne som nanny åt barnen? :)

Svar på tråden Top Model Sverige!