Top Model Sverige!
Jag tycker JH gav ett oproffsigt intryck när han dirigerade tjejerna vid fotograferingen. Sexyoch ass, rena gubbslemmet. Inga konkreta tips utan puta med röven och långa ben, typ.
Jag tycker JH gav ett oproffsigt intryck när han dirigerade tjejerna vid fotograferingen. Sexyoch ass, rena gubbslemmet. Inga konkreta tips utan puta med röven och långa ben, typ.
IS tycker jag heller inte är något vidare. Hon är opersonlig och oengagerad. Tyra utstrålar värme. Hela programmet känns lite B faktiskt.
Töntigt att åka till LA, det blir varken svenskt eller amerikanskt.
Och varför tittar jag? Varför engagerar jag mig? Hjälp!
Var det ingen som såg att JH la handen på någons rumpa i samband med fotograferingen?
Varför blev det inget ramaskri á la Torsten Flinck/melodifestivalen när JH klappade Jenny i rumpan?
Samma kirurg?
Jag tycker att Viktoria är skön, hon är som hon är. Nina gillar jag bäst, hon verkar så himla gullig.
Jonas är ett slemäckel, man kommenterar inte någon annans intima kroppsdelar/bröst på det viset. Och definitivt inte inför andra. Att ingen säger ifrån, Izabella eller någon annan i juryn måste väl reagera. Så pinsamt!
Charm kommer man nog längre med. En öppen svaghet kan väcka sympati och gillande.
Jag kan fortfarande inte skilja på Klara och Alice. Tycker att de ser lika ut.
Synd att Sibel åkte ut.
Ingen är någon direkt Top Model, Rebecka är dessutom ganska kort.
Tycker det var pinsamt hur de nästan grät hysteriskt inför Wallin igår. Vet inte vilken kändis som skulle få mig att flippa ur så inför teve. Kanske att min son skulle grina av glädje om han träffade Sean Banan, men han är bara 7 år.
Hjälp mig skilja på Alice och Klara.
Vem är den långa?
Vem har "fula ben"?
Vem har en kusin som är modell?
Vem har längst hår?
Visst var Nina bäst som skådespelerska? Varför vann inte hon? Clara spelade över tycker jag.
Tråkiga bilder! Stå i ett garage och låtsas vara glamourmorsa!!!! Varför inte utanför ett snyggt hotell, en butik eller vid entrén till ett flashigt hus. Det hela blev B.
Tråkigt och meningslöst avsnitt.
Jag gillade Ann, hon den jättelånga och magra som vann för någon säsong sedan. Hoppas att det har gått bra för henne.
Brukar gilla de "snälla" tjejerna. Kommer att heja på Laura och Allison. Får se om jag hittar någon annan favorit också.