Inlägg från: nevermind |Visa alla inlägg
  • nevermind

Top Model Sverige!

Jag vill också veta!

Jag tror Rebecka  vinner, tyvärr. Hon har varit modell förut och har erfarenhet, fusk! Bossen för modellagenturen är ju med i juryn, klart det är hans som bestämmer vem som ska vinna. 

• nevermind
    Yn84 skrev 2012-03-13 14:30:23 följande:
    Lustigt att många har ändrat uppfattning om Sibel sen första programmetFlört
    Vadå? Jag har inte sett typ de första 2-3 avsnitten.

Jag älskar Sibel. Hon är så orädd. Bangar inte för nåt. 
  • nevermind
    bubbel skrev 2012-03-13 15:06:26 följande:

Hon va såååååååå jäkla jobbig de första avsnitten! Hördes mest och va allmänt irriterande! Hon va överallt! Gapig och skrikig och hyperenergisk! Hon har lugnat ner sig som tur är, numera gillar jag henne mer och mer...
    Ah, okej. Ja sånt orkar man fan inte. Men nu är jag skitimpad, bruden langar ju upp skorpioner i fejset!
  • nevermind

Neeeej!!! Jag kollar avsnittet på hemsidan, och nu förstörde ni allt!

Skit, jag älskade Sibel!!!

• nevermind

Jag tror till 99% att Rebecka vinner. Av de anledningar jag räknade upp i ett föregående inlägg.

Fy fan! Så uppenbart uppgjort!!! 

• nevermind
    blåbär02 skrev 2012-03-14 08:26:24 följande:
    Tror också att Rebecca vinner.. Och det känns så jäkla uppgjort. 
    Iza kommer bli jävligt opopulär och programmet bojkottat i framtiden.

Jag tror Alice vinner. Nina har underbar kropp, men ser nog för alldaglig ut. Har inga superbra bilder (som Sibels underbara sjöjungfru). Klara ser för jäkla docksöt ut, men Alice tycker jag ser modellig ut. 
  • nevermind

Kollar på nätet, det här avsnittet och förra veckan.

Helt SJUKT hur mycket Izabella försvarar Rebecka när någon av de andra sågar henne!!! Kolla in det. Så jävla uppenbart att det är uppgjort.

• nevermind

Jag älskar Klaras mörka röst!

Om Alice bara får ordning på sina fötter så hoppas jag att hon vinner. Sibel var ju egentligen min favorit.

Men jag är helt övertygad om att Rebecka vinner så jag kommer nog inte kolla så länge. Inget kul längre.    

• nevermind

Jag såg på Aftonbladet vem som vann, kollade in programmet sen. Tycker det ändå var uppenbart att Alice skulle vinna för de sa sååååå fina saker om henne innan överläggningen.

Tänkte ni på att Alices bild var precis i mitten, de där bikinibilderna? Har hon alltid varit i mitten? Eller har de flyttat runt tjejerna? Tänkte att det kan ju inte vara en slump... 

Svar på tråden Top Model Sverige!