Top Model Sverige!
Jag vill också veta!
Jag tror Rebecka vinner, tyvärr. Hon har varit modell förut och har erfarenhet, fusk! Bossen för modellagenturen är ju med i juryn, klart det är hans som bestämmer vem som ska vinna.
Jag vill också veta!
Jag tror Rebecka vinner, tyvärr. Hon har varit modell förut och har erfarenhet, fusk! Bossen för modellagenturen är ju med i juryn, klart det är hans som bestämmer vem som ska vinna.

Men guuuuuud, vad är detta??? Till och med Sibel börjar grina. 
(hoppas länken funkar)
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/tv/article14516729.ab
Neeeej!!! Jag kollar avsnittet på hemsidan, och nu förstörde ni allt!
Skit, jag älskade Sibel!!!
Jag tror till 99% att Rebecka vinner. Av de anledningar jag räknade upp i ett föregående inlägg.
Fy fan! Så uppenbart uppgjort!!!
Klara har så jäkla sexig röst! Mmm...
Kollar på nätet, det här avsnittet och förra veckan.
Helt SJUKT hur mycket Izabella försvarar Rebecka när någon av de andra sågar henne!!! Kolla in det. Så jävla uppenbart att det är uppgjort.
Jag älskar Klaras mörka röst!
Om Alice bara får ordning på sina fötter så hoppas jag att hon vinner. Sibel var ju egentligen min favorit.
Men jag är helt övertygad om att Rebecka vinner så jag kommer nog inte kolla så länge. Inget kul längre.
Åkte hon ut??? JAAAAA!!!
Då vinner Alice tror jag.
När är finalen?? Ikväll? Trodde det var igår..?
Jag såg på Aftonbladet vem som vann, kollade in programmet sen. Tycker det ändå var uppenbart att Alice skulle vinna för de sa sååååå fina saker om henne innan överläggningen.
Tänkte ni på att Alices bild var precis i mitten, de där bikinibilderna? Har hon alltid varit i mitten? Eller har de flyttat runt tjejerna? Tänkte att det kan ju inte vara en slump...
Kollade nu, Alice har alltid stått i mitten. Då vet vi det till nästa säsong...