• Nemi76

Top Model Sverige!

Jag försöker intala mig själv att brudarna bara är typ 18-23 år och försöker ha lite överseende med vissa överenergiska personer (Sibel) men jag hade inte pallat 5 minuter i hennes närhet. Hon är lite för mycket för min smak, men så är hon bra mycket yngre också Jag bara önskar att hon kunde sluta prata så mycket svengelska hela tiden

Har inte riktigt fått så mycket grepp kring de andra tjejerna än, det är ju mest Sibel som intervjuas tyvärr. Inte många andra har fått komma till tals och det är typ så jag minns deltagare Men Elsas kusin (Alice?) är nog den som har mest potential av de jag minns... Sen gillar jag den jättelånga tjejen också.  

• Nemi76
    Duckan skrev 2012-02-08 10:30:51 följande:
    En tjej som gått mig obemärkt förbi var hon som fick vara Liza Minelli igår. Glömt hennes namn igen, men hon blev jättebra på bild.

Det var hon som jag menade var jättelång!
  • Nemi76
    Duckan skrev 2012-02-08 11:01:29 följande:
    Jenny och Klara gillar jag med!
    Sophie stackarn, det är för mycket läppar när hon kör med rött på dem. Blir bara..fel. 

Läpparna är nog inte det största problemet i mina ögon utan att hon ser äldre ut än jag är nog ett större problem

Och apropå läpparna, i första avsnittet...var det NÅGON som hade rätt färg på läppstiftet?? Jag fick nästan ont i ögonen av alla dessa konstiga toner på läpparna! 
  • Nemi76

Varför kallar sig Sibel Queen of Runway? På visningen med rollerblades "gick" hon ju som en hösäck. Vill minnas att hon "hösäckade" lika mycket på castingen...

• Nemi76

Tjejen som inte kunde ta en motgång åkte ut. Skönt. Kändes väldigt mycket "surt sa räven" om hennes sista ord.

Sibel tror jag kan bli bra, men hon har en hysterisk och jobbig personlighet som jag inte hade klarat av att vara i närheten av speciellt länge. Hon har ett utseende som skulle kunna bli jäkligt bra på foto men då måste hon veta hur hon ska posera. Gårdagens foto var INTE bra!

Håller med om att Rebecka ser ut som 12. Det lustiga är att Klara är lika gammal men både ser och beter sig mognare.

De blonda tjejerna som fick kort blev så himla mycket bättre! Hoppas de blir bättre på fotona framöver.

Och nästa veckas fotning ska verkligen bli kul att se!       

• Nemi76
    LovisaHjärtat skrev 2012-02-15 10:28:16 följande:
    Jag som rödhårig kände mest för att banka lite vett i Rebecka. Klimakteriekärring? Då har jag varit klimakteriekärring sen jag föddes då. Demon
    Påminner hon inte lite om Isla Fisher (skådisen som är gift med 'Borat')? Hon ser ju också sådär lite barnslig ut och har väl ungefär samma hårfärg som Rebecka fick?

Med tanke på att jag själv färgar håret rött så håller jag med dig! Fast personligen kanske jag kvalar in i gruppen "medelålders" för den där sjuttonåringen
  • Nemi76

Jag måste säga att jag har väldigt svårt att se Sibel som en kvinna som tidigare varit en man. Dels för att hon är extremt ung för att ha genomgått ett könsbyte och dels för att det i så fall är otroligt bra gjort! Ofta kan man ju ana manliga drag hos en kvinna som tidigare varit man. I synnerhet om det är gjort nyligen vilket nästan måste vara fallet här eftersom Sibel bara är 23 år gammal. Även om Sibel har lite maskulina drag så är hennes gester och manér kvinnliga i mina ögon iaf. Sedan vet jag absolut ingenting om Sibels bakgrund. Hon kanske har genomgått ett könsbyte och är så fallet ändrar det inte min uppfattning för fem öre. Jag tror fortfarande att hon har potential att bli grym på bild, även om man inte sett det tidigare, men jag tycker att hon har en personlighet som jag haft svårt för om jag var i hennes närhet. Och so what om Sibel tidigare varit en man....

Svar på tråden Top Model Sverige!