Top Model Sverige!
Weeehooo!
Weeehooo!
Fy fan, jag får redan utbrott på Zlatan. Uuurk. Ful som stryk är hon också, så jag tippar att hon vinner rubbet.
Jamilla? Jag tyckte att jag kände igen henne, och oh yes, hon var med i Idol för typ 3-4 år sedan. Hon och en kompis kom som siamesiska tvillingar till audition.
Kajsaa - Men eller hur! Blondera utväxten iallafall!
Är det Jamilla du menar? Eller Wera (hon åkte ut typ först)? Jamilla var med i Idol för typ fyra år sedan eller nåt.
Alltså, den nya... Hon ser ut som en jättebebis med vattenskalle? VAD är det som är snyggt?
Jamilla är nog min favorit, tror att hon kan vinna rubbet.
Gah, hon ser inte bara UT som en bebis. Hon BETER sig som en bebis också!
Nina! Vilket lyft! Och Jamilla också, skitsnyggt!!
Sophie klarar jag inte. Uuurk!
Alltså guuuud! Kan någon mörda Sophie, tack?
Herregud vilket jäkla stolpskott!
RS89 - Kan din kompis inte MMS'a lite bilder så vi får se?
Risifrutti - Ivana också.
Ahaa när åkte hon ut? Hon var väl en av de 10 utvalda? I den första uttagningen åkte Linnea för hon såg för gammal ut och i nästa åkte kaxiga sophie.... när åkte ivana? 
Tycker inte heller att det var speciellt likt faktiskt, jag är tveksam till att det är samma person.
Astarte Alexandra Bryngelsson (hon som fick alla halsbanden i första eller andra programmet, hon fick lämna i samma veva) är transsexuell och lika gammal som Sibel. Hennes operation gjordes i juni 2010, så helt omöjligt är det inte. Men precis som du är jag tveksam. Opererade personer brukar ändå ha ganska tydligt manliga drag, och det tycker jag nog inte att Sibel har faktiskt (utom på vissa bilder).
Även om hon har vansinnigt dåligt uttal och ordförråd så verkar hon ju förstå och kunna göra sig förstådd, räcker inte det? Hon ska fotas, inte läsa in ljudböcker.
JAAAA!!!
Ja, jag blev också förvånad över att hon bara är 171!
Jag trodde att 173-174 var någon form av minimi-mått. Jag är 174, och inte fasen ser jag mig själv som speciellt lång...
Ikväll! Men tydligen är det hockey på våran TV.......
Heja Klara!! Men nja, så mycket bryr jag mig nog inte egentligen... Huvudsaken är att Rebecka inte vann.