• Anonym

Ställ en fråga, vilken som helst och jag besvarar den!

Jag vill starta en tråd som når fram till alla er som har någon fråga ni vill ställa till en person som har bred erfarenhet om människor.
    Ställ en fråga och jag kommer att besvara den så snart jag bara kan. Frågan kan handla om vad som helst.

Det är därför jag la tråden under "allmän debatt", så att inte moderatorerna tycker att jag går emot reglerna om att man inte får starta trådar anonymt om man inte behandlar en specifik fråga.

Jag finns här, läser det du skriver, engagerar mig i din fråga och svarar så fort jag kan.

Kram på dig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-03 13:43
    Ibland kan det ta lite tid innan jag besvarar inlägg, men det beror enbart på att jag har lite tidsbrist emellanåt. Så ta det inte personligt.
    Jag har inte glömt bort Dig och jag undviker inte tråden.
    Uppdaterar svar i mån av tid.

• Svar på tråden Ställ en fråga, vilken som helst och jag besvarar den!
  • Anonym

Ojsan hoppsan... Ingen som har något de undrar över? Vad skönt för er! ...Tråkigt för mig dock..

• Anonym

Jag äter sömntabletter i vanliga fall och sover gott på dubbel maxdos när jag äter vanlig mat.

Nu har jag börjat äta nutrilett, och kan inte somna, hur trött jag änsinn är, VARFÖR????

Och nu menar jag inte bara en natt eller så, utan det är  7 dygn utan sömn... blir galen!!!!!

Herr allvetare, varför är det på detta viset?

• croz

Tror du Manchester United tar 20:e PL titeln i år?

• Anonym (??)

hur kommer man bäst ur en mild depression med självhjälp?

och du verkar vara bra på människor:

har en bekant (fd vän) som mår som bäst när hon klankar ned på folk....hon kan säga såna idiotiska saker som exempelvis: jag vill också ha aneroxia för man får så mycket upmärksamhet ( till min vän med aneroxia som låg inlagd), jag är såå mycket snyggare än dig , vilket liiiten tv ni har....nu senast ville hon ha pengar i julklapp...
    när vi läste åp gymnasiet sa hon oft aatt vi som läser natur (jag läste samhäll) är så mycket smartare än andra ( men att jag fick mycket högre betyg än henne kommenterades inte)

är det osäkerhet eller är hon bara narcisstiskt lagd? jag kan störa mig på det än idag och jag är 30 år!

• Anonym

Inte mycket till respons i tråden Obestämd

• Anonym (Besviken lärare)

Hej!

Jag jobbar som lärare och har haft mycket tuffa klasser med utåtagerande elever.
    Jag har verkligen kämpat och gjort ett hårt arbete. Men det räcker inte alltid
    och nu har jag några föräldrar som sprider dåliga rykten om mig. Fick precis
    reda på vilken en av dessa föräldrarna är. Kan säga att hennes son har jag
    aldrig haft några problem med. Han har hamnat i bråk med kompisar men
    han och jag har aldrig varit i konflikt. Han har tvärtom ofta varit glad och
    trevlig. MEN ändå tycker den här föräldern/föräldrarna att jag är en dålig lärare
    och sprider rykten till höger och vänster.

Nu ska jag ev. jobba i parallellklassen där förälderns andra barn går. Gör jag det,
    ska föräldern flytta på sitt barn. Kan inte förstå vad jag har gjort??
    Så frågan är hur jag ska bete mig när jag möter föräldern i korridoren. Ska jag
    låtsat som ingenting? Ska jag börja konfrontera henne/honom? Eller något annat?

Tycker det här är mycket tråkigt och försöker hitta en annan lösning. Jag älskar  mitt
    jobb och kommer aldrig byta yrke eller bli arbetslös frivilligt.  Men de här dåliga ryktena
    är förstås knäckande. Jag känner mig riktigt arg, besviken och ledsen. Fattar dessa
    föräldrar hur mycket de förstör?

Vad säger du med bred erfarenhet av människor?

Trött på att jobba i motvind!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-02-01 15:18:12 följande:
    Jag äter sömntabletter i vanliga fall och sover gott på dubbel maxdos när jag äter vanlig mat.

Nu har jag börjat äta nutrilett, och kan inte somna, hur trött jag änsinn är, VARFÖR????

Och nu menar jag inte bara en natt eller så, utan det är  7 dygn utan sömn... blir galen!!!!!

Herr allvetare, varför är det på detta viset?
    Herr allvetare? Nja riktigt så duktig är jag inte.

Jag har för mig att det är lite uppiggande ämnen i Nutrilette och att det därför är svårt för dig (som i grunden redan verkar ha sömnsvårigheter) att komma till ro?

Samt så låter det inte alls bra att du äter dubbel maxdos i vanliga fall, vore jag som du skulle jag ta kontakt med läkare och diskutera igenom vad som kan ligga till orsak för dina sömnrubbningar.
  • Anonym
    croz skrev 2012-02-01 15:20:39 följande:
    Tror du Manchester United tar 20:e PL titeln i år?
    Inte är det helt omöjligt inte. (?)
    Är inte insatt i fotboll det minsta tyvärr. Så här kan jag inte ge något "bra" svar.
  • Anonym (var är boken)

jag har förlagt en bok som jag behöver för jobbets räkning. jag la den på en bra plats. Var är den?

Svar på tråden Ställ en fråga, vilken som helst och jag besvarar den!