• Barbalala

ProgesterAll??

Hej!

Jag hade problem att bli gravid och läste om den här krämen. Mitt lutealfas var inte så lång och jag ville testa och se om det hjälpte med den här krämen. Jag blev gravid på första försöket efter att jag börjat använda krämen.
    Tyvärr visade det sig i vecka 18 att fostret hade en kromosomavvikelse (Trisomi 13) och vi avbröt graviditeten.
    Nu funderar jag på om det kan vara så att krämen förhindrade ett eventuellt naturligt missfall. Läkarna sa att jag borde ha fått missfall. Min fråga till er är, är det någon som fått missfall trots användande av krämen?
    Eller är det någon som råkat ut för samma sak som jag?
    Jag hoppas ingen tar illa upp, jag är bara osäker på om jag ska använda krämen om vi ska försöka igen...

• Barbalala

Åh förlåt, det var inte meningen att skrämma någon. Skäms Jag berättade inte om krämen för läkarna eftersom jag befann mig i chock och inte tänkte på det då. Det är nu i efterhand som jag har börjat fundera.
    Jag har aldrig hört att någon drabbats av samma sak, utan precis som du, har jag bara hört att det gått bra för andra. Sedan är det ju så också att när man råkar ut för en sådan här sak så analyserar man och ältar i all oändlighet, man funderar på om man kunde gjort något annorlunda.

Svar på tråden ProgesterAll??