• Ingrid1989

ProgesterAll??

tjoho! idag är det dag 15 och fick positivt äl test igår, ska jag börja smörja nu igen då?
    lyckats slarva bort papperen jag fick med krämen..slutade ju att smörja då mensen kom men nu är det ju äl tider 

• Ingrid1989

ser nu att du plussade igårkväll. grattis!! 
    kan det ha vart krämen? använd dig av nått mer? 

• Ingrid1989

Alexandra.. ifall du inte har brått kan du ta min om jag plussar.. knappt hunnit använda den.

men hörrni...denna äl värk är inte å leka med.. har så ont så jag mår illa. trycker hela magen ungefär..tror jag är kissnödig hela tiden men är inte det..är trycket...hoppas dom släpper snart för fy vad ont det gör... är ju på jobbet..har inte tid m detta:-P

• Ingrid1989

haha jadu... jag är inställd på ett - vilket fall... 
    psyket mår nog bäst av det.. tror du kommer +a snart också, ditt slem som ställt till det tror jag :) 

• Ingrid1989
    Capiche skrev 2012-08-29 10:35:21 följande:
    Tyvärr var jag in på vul igår för jag har sån smärta i högra äggstocken. vecka 5+6 igår så dom borde sett någonting sa dom och det var tomt i livmodern så tårarna rann hela kvällen igår.
    Fick ta hcg prover och sen i morgon ska jag ta nya och jämnföras.
    Om det stiger hcg halten så betyder det att jag är gravid men på rätt ställe det vet dom inte?
    Hoppas bara det inte är i äggledaren ..orkar bara inte. ..

Så nu kontroll och prover en vecka fram, hoppas bara att det var för tidigt att se ... :( Men min magkänsla säger att graviditeten stannat av .....fan!...orka inte med några fler missfall ...
    nej så trist att höra!!! 
    Måla inte fan på väggen än tjejen...v 5+6 ÄR tidigt...jag var in i vecka 7 en gång och dom såg knappt nått då ju:/

Lycka till 
  • Ingrid1989
    Capiche skrev 2012-08-29 10:41:50 följande:
    Tack söta , jo men det är svårt låta bli tänka det värsta även om jag vet det kan vara för tidigt att se något.
    Men blev så ledsen då läkaren säger att man borde sett något iaf vilket man inte gjorde. Däremot där jag har ont i äggstocken såg man vätska :(
    ok vad kan det betyda? kan det inte vara en cysta eller äggblåsa som spruckit å vätska blev kvar?

tänker på dig å förstår att du är ledsen 
  • Ingrid1989
    Capiche skrev 2012-08-29 10:54:16 följande:
    Läkaren och jag hoppas på att inte graviditeten sitter i äggledaren :(
    Så måste på kontroller och prover nu nån vecka framåt ifall hcg halten stiger så det inte blir akut OM det sitter fel.
    förstår... håller tummarna
  • Ingrid1989

Hej! Är idag på bim+1 ska jag sluta smörja m krämen eller fortsätta? Ska testa mig på tisdag om mensen inte kommit

Svar på tråden ProgesterAll??