• oONinniOo

ProgesterAll??

Capiche skrev 2012-08-15 20:56:53 följande:
    Alltså en fråga nu, jag slutade ju 1 dag innan bim för jag trodde ju att mensen skulle komma. Ska jag skynda mig och börja smörja mig igen nu så jag inte förstör något???????
    Jag skulle nog börjar smörja igen, för säkerhets skull ja.
    Den som letar efter fel, finner inget annat.
  • oONinniOo
    AlexandraViberg skrev 2012-08-15 21:34:17 följande:
    Hoppar in med en fråga, hur pass bra tycker ni ProgesterAll fungerar? Funderar på det inför försök 14 nu när vi fått förklarat att vi är friska och de förmodligen blåste bort stoppet i äggledaren :)

Ser att någon plussat, pga krämen eller annan faktor? :D
    Grattis i vilket fall!
    Jag upplever att den funkade bra förra cykeln. Mina besvär med växande bröst och andra PMS var som bortblåsta! Mensen sköts dock upp 8 dagar. Denna cykeln är jag osäker på hur den fungerar, för jag har diverse känningar (dock andra än jag brukar ha). Vet ej om det beror på att jag skulle kunna vara gravid, eller att den helt enkelt inte funkar lika bra denna gången.
  • oONinniOo
    Alexandra: Jag köpte min hos Biobody.se och valde faktiskt att hämta på plats hos återförsäljaren, så kan inte svara på hur lång tid det skulle tagit att få hem tuben annars. 299kr kostade den.
  • oONinniOo

BIM idag, är förkyld och har ont i halsen och dessutom menssvullen. Så tanten kommer nog när som helst. Men, det är inte hela världen känns det som. De här två försöken i sommar räknas inte till fullo, eftersom vi setts så sporadiskt. Så nya friska tag nästa vecka i sådana fall!

• oONinniOo
    Capiche skrev 2012-08-19 13:56:08 följande:
    Hur har det gått? 
    Ingen mens än, men negativt test imorse. Så det blir väl som förra gången antar jag. Få se hur många dagar den skjuts upp nu.
  • oONinniOo
    AlexandraViberg skrev 2012-08-19 19:05:45 följande:
    Vilka försök är ni på (eller plussade ni på med denna salva) gummor och varför tror ni att just nu behöver ProgesterAll? Försöker fortfarande motivera ett inköp, främst för maken då, som börjar bli skeptisk mot alla mina "metoder.".. :P
    Är på försök 12, ej plussat. Provar på ProgesterAll då jag haft problem med PMS och kort lutealfas. Båda problemen försvann när jag började med ProgesterAllen. Tungan ute Eller ja, den verkar inte haft lika full effekt som förra gången, men ändå mycket bättre än innan.
  • oONinniOo
    Rebster skrev 2012-08-27 16:35:03 följande:
    Hej hej! Har inte skrivit här på ett tag. Jag smorde mig med krämen den här månaden men bara ca: 5 dagar innan. Nu har fortfarande mensen inte dykt upp och den är 5 dagar sen. Har er lutealfas förlängts såpass mycket? Jag tror inte att jag är gravid för jag fick inte utslag på äl-stickan den här månaden och jag hade inga äl-känningar som jag brukar ha. Kan ju vara därför som mensen är sen...
    Japp, min lutealfas blev första gången 22 dagar och nu senast blev den 19 dagar.. 
  • oONinniOo
    gustava22 skrev 2012-08-28 09:40:09 följande:
    Hoppas jag får ställa en fråga! Ni som använder krämen, smörjer ni bara från äl till mens? Har själv fått rådet att smörja hela cykeln. Är det till nackdel tro ?
    I min bruksanvisning står det att man ska vänta med att smörja tills någon dag eller två efter ÄL, annars finns risken att krämen skjuter fram ägglossningen.
  • oONinniOo
    Capiche skrev 2012-09-01 11:30:20 följande:
    Iaf så gick det bra, eller bättre än tisdags iaf. 

Jag känner att det kanske finns lite hopp!!! :)

Hade en riktigt gullig läkare idag.
    Min hcg halt låg på 1263 i tisdags eftermiddag , 1963 i torsdags förmiddag, 2450 i kväll så hon tyckte väl att det steg bra men hade gärna fått stiga fortare och mer.
    Hon gjorde vul och hittade direkt en liten liten fostersäck, vecka 5+ kanske, svårt se så här tidigt eftersom det kan vara så olika.

Så nu lever vi på hoppet här!!!

Hon uteslöt utomkveds men ville följa upp graviditeten nu iom det blivit som det blivit och hon gillade inte att hcg.n inte steg nog fort. Samtidigt sa hon att så här tidigt så kan det vara svårt iom det växer i omgångar och olika snabbt. 

Så jag ska dit igen på torsdag nästa vecka och då hoppas jag på att det hänt en massa.
    Tänk att på 3 ynka dagar gick det från ingenting i livmodern tills nu då man faktiskt börjat se en fostersäck.
    Även om dom tycker jag borde vara längre gången.

Nå hoppet är det sista som lämnar en eller hur ;)
    Vad skönt att hon uteslöt utomkveds i alla fall!! Hoppas på ett pickande hjärta nästa gång. Solig
Svar på tråden ProgesterAll??