Inlägg från: KimPossible |Visa alla inlägg
  • KimPossible

Bara för att ni inte förstår jamaicanska

Grätchen skrev 2012-02-03 21:52:15 följande:
    Första fredagsjointen är avklarad ?
    TrailerTrash skrev 2012-02-03 21:52:57 följande:
    Tror nog hon är inne på andra faktisk
    Från när räknar ni? Jag skulle nog gissa på den tvåtusende eller nåt...
  • KimPossible
    TrailerTrash skrev 2012-02-03 21:56:01 följande:
    Räknade från 21 45
    Ah, jag tänkte mer att om det liksom aldrig går ur kroppen så kan man räkna från den första öht. Drömmer
  • KimPossible
    Amy27 skrev 2012-02-03 22:10:10 följande:
    Hur lever man nånstans mentalt? Blir det inte jobbigt att bo på två olika ställen? Måste man adressändra?
    Ja, och hur blir det med skatten? Och Försäkringskassan, godtar de att man mentalt bor någon annanstans om man behöver föräldrapenning eller blir sjuk?

Uj, många frågor här ju. Rynkar på näsan
  • KimPossible
    Amy27 skrev 2012-02-03 22:17:05 följande:
    Nä det där med att bo nånstans mentalt funkar inte för mig. För meckigt.
    Synd för jag hade gärna velat bo i New York ett tag.
    Oh, jag med. Undrar om man kanske även kan ha två olika typer av liv, kanske tom två olika familjer? Jag skulle lätt kunna föreställa mig själv som en framgångsrik författare i en våning på Upper east side, en råsnygg rik make, och några trevliga små barn som poppar fram när man själv orkar och vill...

...eller nej, kanske inte. *fimpar*
  • KimPossible
    Amy27 skrev 2012-02-03 22:26:22 följande:
    KimPossible: det lät ju bra men det blir så jobbigt med dubbla garderober, dubbla fika träffar...
    Å så blir man jävligt trött i huvudet.
    Det där med garderober blir ett jätteproblem, det inser jag nu. Jag kan inte stolpa omkring på Manhattan i Fleecetröja, täckbyxor och kängor ju! 
    Rynkar på näsan
  • KimPossible

För att vara lite allvarliga för en stund så är ju det här otroligt tragiskt. Det är en trasig människa som skulle behöva hjälp, men vägrar att inse det. 

Ibland får jag även känslan av att det kanske bara inte är Ts själv som står bakom sina vrickade trådar, utan även hennes man. En man som uppenbarligen har hjärntvättat henne på mer än ett sätt, och sett till så att hon lyder hans minsta vink och gör det som passar hans syften.

Ledsen Ts, men du måste söka hjälp nu, det är hög tid! 

Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska