Inlägg från: Moonis |Visa alla inlägg
  • Moonis

Bara för att ni inte förstår jamaicanska

Uj, du igen..

• Moonis
    Nape skrev 2012-02-04 11:09:24 följande:
    TS- Vi andra kommer aldrig att förstå. Om du fortsätter skriva såna här trådar tror jag du bara blir ledsen/ arg /besviken.

Lägg din energi på det som ger dig BRA energi. Skriv till dina vänner på Jamaica, titta på bilder. Lär dig mer fakta om Jamaica, kanske laga jamaicanska maträtter. Se om det finns någon förening där du kan träffa andra människor som älskar Jamaica.

Jag kommer aldrig att förstå. Men jag är glad för din skull, du har hittat någonting du älskar och brinner för. Lägg din energi på det, istället för att försöka övertyga mig.
  • Moonis
    Toboas skrev 2012-02-04 13:12:02 följande:
    Fast om de olyckliga tar livet av sig så borde väl populationen som helhet bli gladare och gladare - statistiskt sett.

Lite på samma sätt som ett land utan sjukvård har procentuellt sett fler friska än ett land med sjukvård.
    Hur tänker du nu? Är det fler som tar livet av sig borde det väll vara fler som faktiskt mår så pass dåligt. Sen kan man ju inte räkna att alla som mår dåligt automatiskt tar livet av sig och kvar är alla glada människor Obestämd
  • Moonis

Äh, va inte så bitchiga. Hon skrev typ samma som jag och det är finns lite värre inlägg att elda upp sig över.
    Har själv för övrigt försökt diskutera sakligt med ts tidigare utan resultat så ett litet igenkännande kan hon gott ta. 

Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska