Inlägg från: Stella Jaded |Visa alla inlägg
  • Stella Jaded

Bara för att ni inte förstår jamaicanska

Jag tycker det bästa vore om samtliga ignorerade dessa trådar. Faktiskt. Det är uppenbart att TS har det jobbigt. Nu har det under väldigt lång tid (flera år kanske till och med?) poppat upp trådar av denna typ från TS under olika nick, jag förstår inte hur ni orkar försöka förstå eller bara håna.

Bara lägg ner. Allt liksom. Det blir inte bra det här.  

• Stella Jaded
    Mad as snow skrev 2012-02-04 12:09:12 följande:
    Jag håller givetvis med så mycket som det är möjligt att hålla med en människa.
    *nickar*
  • Stella Jaded
    Johan75 skrev 2012-02-04 12:24:05 följande:
    Tack, tron på mänskligheten är återställd och helgen känns lite soligare. 

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing." (Edmund Burke)

Underbart att se att det finns "good women" där ute!
    Solig
  • Stella Jaded
    Jennie med ie skrev 2012-02-04 14:04:44 följande:
    *funderar* Ska alla antas veta om TS är "lågbegåvad" och därmed ska behandlas varsamt och helst ignoreras eller om hon verkligen har den attityden som beskrivs och därmed är lovlig att argumentera emot?
    Det tycker jag inte. Men det är nog ganska uppenbart att de flesta som dras till hennes trådar känner igen henne och tar chansen att sparka nedåt lite. Det är alltid mysigt.
  • Stella Jaded
    Jennie med ie skrev 2012-02-04 14:13:26 följande:
    Tråden ligger (i alla fall hos mig, borde vara samma överallt) bland "hetaste debatterna" och dit dras nog många.
    Men visst, jag har inte följt trådarna och memorerat vilka nick som brukar skriva i dem...
    Det har inte jag heller, orkar oftast inte ens öppna trådarna men härinne såg det bevisligen ut precis som vanligt.
    Att det är färre svar i denna bruds trådar numera är ju om inte annat ett tecken på att folk känner igen henne och väljer att avstå att bli provocerade.
    Det är resten som tar tillfället i akt jag tycker borde lägga ner.   
  • Stella Jaded
    Amy27 skrev 2012-02-04 16:36:30 följande:
    Ni som pratar om mobbing och att "sparka nedåt"...detta är typ den tusende tråden sol TS startar och dumförklarar folk som inte kan "jamaickanska". Vad det nu är för språk.
    Hon har varit rätt duktig själv på att både vara riktigt otrevlig och gå till personangrepp.
    Tyvärr brukar de trådarna bli borttagna ganska snabbt annars hade ni kunnat läsa själva.

Man får vad man skickar ut.
    Ja? Jag är medveten om hur många trådar TS här har startat under olika nick och hur hon dumförklarat folk. Är det bara att ge igen med samma medel då alltså?

Du började. Buhu?  
Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska