Inlägg från: MrsC74 |Visa alla inlägg
  • MrsC74

Bara för att ni inte förstår jamaicanska

Ja håller med. Ignorera. Ni andra som startat en debatt och slänger er massa glåpord är inte direkt bättre själva.
    Tycker det är otrolig hets mot denna TS.

• MrsC74

Blir glad när jag ser att det finns fler än jag som inte direkt hoppar på mobbningen av TS. Tack Mad as snow och ni andra:)

• MrsC74

Från när kommer siffran 2,64 mord per i
    År i Sverige ? Under januari månad har 3 mord skett i Malmö. Ett i Uppsala. Ett par stycken mord i Stockholm. Vet inte vart den unga tjejen bor som blev blev knivhuggen och mördad förra veckan. Men bara det är 7-8 mord under januari. Är säker fler. Alla mord får man inte läsa om.

• MrsC74

Tråden hann ju knappt starta innan hetsen satte i gång. Blir ingen vidare diskussion då
    Vill man inte diskutera med TS så kan man låta bli. Sitta och skicka inlägg om hur dum och pårökt TS är bidar knappast till något.

• MrsC74

Mikipiki: och därför är det okej ? Vill ni inte läsa TS trådar låt bli. Vill ni och vill diskutera varsågod. Men lägg av att bidra till mobbing av TS.

• MrsC74

Selfish: absolut du har rätt i det men många skriver inte såna åsikter angående ämnet. Utan det kommer genast upp ... Du igen? Har du rökt på ? TS är svagbegåvad osv osv. Sen är det i gång. Det jag menar är att om man inte ha annat att bidra med än sånt så kan man ju låta bli att läsa. Blir så sjukt otrevlig stämning. Sen förstår jag inte alls TS och vad hon menar många gånger men man kan diskutera på en vettig nivå utan att kalla
    folk för saker.
    Om nu TS inte kan klara det utan att förolämpa ger det mig rätten att var likadan?
    Om man nu irriterar sig så på TS trådar så
    är det bästa att bara låta det vara :)
    Det är min åsikt i alla fall :)

• MrsC74

Jag blir förvirrad. Ibland skriver du att du bott på Jamaica i ca ett år och ibland en månad. Vad gäller ?
    Sen undrar jag hur du kan jämföra dina erfarenheter med någon som bott där halva sitt liv ?

Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska