Mad as snow skrev 2012-02-04 17:06:32 följande:
För min del handlar det mest om vad jag vill vara för människa och hur jag väljer att bemöta andra, oavsett hur de bemöter mig. Men oavsett vilket så finns det inga ursäkter för somliga inlägg som gång efter annan riktas till TS. Och är man så lättkränkt av en enda människas trådar så att man känner sig nödgad att gruppera sig och håna vederbörande, så till den grad att somliga av oss med annars rätt mycket tålamod reagerar, så kanske man ska ta sig en funderare på vad man sysslar med.
Jag menade inte alls att vara otrevlig mot TS, utan försökte att ge lite konstruktiv kritik.
Jag har sagt det här till TS förut men jag tror starkt på att hennes blogg och hon som person/karaktär har ett stort underhållningsvärde och att hon kan slå igenom och faktiskt tjäna en bra slant på det här med rätt hjälp.
Håller med om att många kommentarer här är tråkiga och otrevliga och som inte bidrar på något sätt till varken TS eller diskussionen, men det var inte min mening att håna Ella. Jag tycker att hon är störtskön.