Tunisiska killar
Hej!
Har läste tidigare i en tråd ngt om tunisiska killar.Känner bara för att jag måste skriva det här för att varna alla tjejer.
Trodde han var annorlunda ,man kan inte dra alla över samma kam.
Upplevde min största kärlek i livet,trodde jag.Allt var underbart,vi hade planer för framtiden...jag lyssnade bara mitt hjärta,så vissa varnings signaler ville jag inte se.
De behöver ett pass för att komma ut från landet,de är ute efter dina pengar,de kan ha flera(har läst tom 12 tjejer)tjejer som är spridda i världen och skickar pengar mm för " hans mamma är sjuk" ",han behöver pengar för telefon,so han kan ringa dig medan han har kontakt med andra..investerar i andra.De kan vara "snälla","har stort hjärta" "du är allt för honom"När han väl fick det som han var ute efter,började han förändra sig..hans humör var sådan,så man nästan inte kunde kommunicera med honom.Till slut visade han sin mörka sidan..han kunde inte kontrollera sina utbrott av ilska.. plågade mig,hittat på allt möjligt för att starta bråk..Han misshandlade mig fysiskt vid ett tillfälle och där var det slut.Slut på "stora kärleken"Så,tjejer....FÖRSIKTIGT!!