Är jag för "på"?
Hej TS! Jag är i ungefär samma sits som du just nu, har även gjort en tråd om detta här i forumet. Jag har dejtat en kille i ca 2 månader och allt var bra fram till för en vecka sedan ungefär. Då slutade han att vara gullig och han hörde inte av sig lika ofta, men när vi sen träffades var han precis som vanligt. Jag var jätteledsen 2 dagar efter det för att han inte hört av sig och jag vart helt inställd på att det var hans sätt att "göra slut", och grät floder hela fredagen (alltså nu i fredags)... Hörde inte av mig till honom, och tillslut fick jag ett sms. Nu har det dock gått en hel dag utan att han hört av sig igen, och jag är orolig igen.
Men killar kanske inte tänker så mycket på att höra av sig och sådär? De kanske inte uppfattar det att dem inte hör av sig, på samma sätt som vi tjejer gör? Har ingen aning, men eftersom "min kille" var lika gosig som han brukar när vi sågs nu i veckan så kanske han inte har tröttnat på mig trots allt..? Åh, man blir ju galen på alla frågor som dyker upp i hjärnan: "vad har jag gjort för fel? tycker han inte om mig längre? har han träffat någon annan?"... Det kan gå hur långt som helst...
Hur som helst så hoppas jag att allt blir bra mellan dig och killen, och uppdatera gärna här och berätta! :) Kramar på dig, jag vet exakt hur det är!