• Anonym (finns det)

Finns det medicin som tar bort sexlusten?

Hej!

Jag undrar om det finns någon medicin som tar bort sexlusten? Känner att jag är i behov av det! Tack på förhand.  

• Svar på tråden Finns det medicin som tar bort sexlusten?
  • Anonym (finns det)
    Anonym skrev 2012-02-04 21:14:11 följande:
    Ta kontakt med en läkare om du är seriös. 
    Varför skulle jag inte vara seriös??
  • Anonym

Du verkar tro att "munkpeppar" som finns i "örtabodar" är en bra idé... jag tror inte så många läkare hänger här på FL och du behöver prata med en sådan om du faktiskt är intresserad av att ta medicin som påverkar ditt hormonsystem på ett avgörande sätt.
    Läs på fass.se om androcur, så förstår du nog själv att detta inte är något man ska "leka" med eller prova under icke läkarkontrollerade former. Att ändra hela kroppens hormonsystem på detta sätt ger naturligtvis biverkningar.

Ta en läkarkontakt om du är seriös. 

• Anonym (finns det)
    ModestyB skrev 2012-02-04 21:16:26 följande:
    Är du kvinna så brukar p-piller funka.
    Ja jag är kvinna, men är lite rädd för p-piller faktiskt. Vill kanske prova munkpeppar först, det är ju ett lite mildare preparat, hjälper inte det får jag prova p-piller och sen till sist kemisk kastrering.
  • Anonym (finns det)
    Anonym skrev 2012-02-04 21:35:59 följande:
    Du verkar tro att "munkpeppar" som finns i "örtabodar" är en bra idé... jag tror inte så många läkare hänger här på FL och du behöver prata med en sådan om du faktiskt är intresserad av att ta medicin som påverkar ditt hormonsystem på ett avgörande sätt.
    Läs på fass.se om androcur, så förstår du nog själv att detta inte är något man ska "leka" med eller prova under icke läkarkontrollerade former. Att ändra hela kroppens hormonsystem på detta sätt ger naturligtvis biverkningar.

Ta en läkarkontakt om du är seriös. 

Jo jag vill ju helst inte ha några biverkningar. Vad är det för fel på munkpeppar då???
  • Tetanus

Man använder antiandrogener för att minska sexlusten hos män, i alla fall. Det finns likvärdigt preparat som fungerar för kvinnor. Dock ej om du har herpes. Har du herpes? Då finns det inget.

• Anonym (finns det)
    Tetanus skrev 2012-02-05 00:08:00 följande:
    Man använder antiandrogener för att minska sexlusten hos män, i alla fall. Det finns likvärdigt preparat som fungerar för kvinnor. Dock ej om du har herpes. Har du herpes? Då finns det inget.

Nej jag har inte herpes. Men det är läkare som skriver ut sånt då?? Är det lätt att få utskrivet??
  • BiffaBacon84

Så jävla svårt är det la inte att ge fan i sex!? herregud. Finna massa saker som är bättre.

• Anonym (finns det)
    BiffaBacon84 skrev 2012-02-05 00:14:44 följande:
    Så jävla svårt är det la inte att ge fan i sex!? herregud. Finna massa saker som är bättre.

Jo jag vet det är därför jag vill bli av med min sexlust helt så jag kan säga till min sambo att jag inte har någon lust.
  • EmilyB

Nästan alla antidepressiva mediciner dödar sexlusten.

Svar på tråden Finns det medicin som tar bort sexlusten?