Inlägg från: HeddaBigBum |Visa alla inlägg
  • HeddaBigBum

Varför tjuter vår toalett?

... började tjuta och gnälla en dag bara. Ibland när man sitter på den blir den tyst en liten stund (mega-knäck för egot! ).
    Vad kan det vara?

• Svar på tråden Varför tjuter vår toalett?
  • HeddaBigBum

LOL!!!
    Skulle vara det då'ra!

• HeddaBigBum

näe... det är toan. han verkar upprörd över nåt. Bara den inte exploderar eller nåt!

• HeddaBigBum
    Kanon-sajt det här!!

Det står IDO på knappen, annars kan jag inte se något märke. Den rinner inte (liiite inne i själva skålen). Det piper någonstans från vattenbehållaren...
    Säger allt detta dig nåt?

Jättesnällt av dig!!!!!!!!!!!!!!
  • HeddaBigBum

Hur gammal vet jag inte, men huset byggdes någon gång på 80-talet. Säkert så gammal...

• HeddaBigBum

he he... jag bor i Västerhaninge. och jag har en stor farlig hund och snokandes grannar... *skojar!*

Det låter en del, men det blir ju bakgrundsljud efter ett tag...

• HeddaBigBum

... kanske borde fråga... Vad är ett menbran i flotören? Hur ser ett sånt ut och var sitter det?

• HeddaBigBum

väääldigt ledsen toa hemma hos oss...

• HeddaBigBum

Gud va snällt att du ens tänkte tanken!!! Tack så JÄTTEMYCKET!! (annars hade jag bakat brownies eller nåt )
    Ska följa instruktionerna imorgon så jag inte väcker gubben och sonen.

Äne en gång: TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • HeddaBigBum
    *hehe*
    Jag gillar forsta kommentaren jag fick.
    Sen kom ju tydligen varldens hjalpsammaste rormokare hit och hjalpte till! I LOVE FL! Har kan man ju t.o.m. fa hjalp med tjutande toaletter!!!
  • HeddaBigBum

jag skäms nästan lite (har skrivit i din mans gästbok) för jag får inte ens av locket på vattenbehållaren... sitter som fastklistrat. Känner mig otroligt korkad... LOL... Hoppas din man vet hur man får av locket...

Svar på tråden Varför tjuter vår toalett?