• Anonym

En vecka efter ägglossning

Jag hade äglossning för en vecka sedan. Fick utslag på äl test då..

nu igår började brösten ömma och det gör dem fortfarande inte hela tiden men det kommer i vågor liksom.. plus att det drar i ljumskarna.. är det någon som haft så här och vart gravida?? kan man känna så tidigt om man är gravid??

• Svar på tråden En vecka efter ägglossning
  • Anonym

jag ska hålla mig till nästa vecka har inte beräknad mens förrän på onsdag,, så ska vänta lite,,

sen ska jag slå in och ge mannen i alla hjärtans dag =)

• Anonym

Tog du nått digital?

• Karla79

Ja men det var nåt fel på det så jag fick inget resultat. Men idag var strecket starkare så jag är övertygad och har meddelat maken :) Mått illa hela helgen.

• Anonym

aha va trist men har du reklamerat det då? du kan gå tilla poteket få ett nytt.. Vad sa maken då? jag känner inget illamående jag

• Karla79

Haha han var glad såklart, det var planerat. Orkade inte reklamera, trodde man skulle kontakta cb. Redan slängt det.

• Anonym

ja vad roligt.. fick ni försöka länge? jaha oki,, ja det är inget göra nått åt bara kan va roligt ha gravid ochj ta kort på,,

• Karla79

Jag ska köpa ett nytt! Det var 4:e försöket. Har du testat igen? Nu tror du väl också på det?

• Anonym

ja jag har testat idg också det är starkare än igår =) ja jag börar förstå det nu =) Det är vårt andra försök sen jag fick missfall . När har du beräknad förlossning nu igen?

Svar på tråden En vecka efter ägglossning