• Denaerys

Den jäveln runkade!

Nej men stackars dig, TS! Hela ert förtroendekapital måste ju vara förbrukat nu. Och dessutom är jag säker på att det inte var första gången han använde DITT vaselin som du köpt. Nej, fy fan! Lämna honom genast!
    Ni har inte barn ihop hoppas jag? Jag brukar absolut inte vara den som förespråkar detta, men i så fall MÅSTE du ringa soc, annars är du en dåååålig mamma. Man vet ju aldrig vilken vriden uppfattning era barn kan få om sexualitet om deras pappa tillfredsställer sig själv när inte deras mamma är i rummet.

• Denaerys
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-06 11:14:07 följande:
    Helvete. Min trollvarnare är trasig, hur ska man annars förklara att den inte gav utslag förrän nu? :(
    Kanske kan skylla på tidig morgon och för lite kaffe?
  • Denaerys
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:40:24 följande:
    Springa i skogen, dricka kaffe vad som helst jag gillar.
    Alltså, ursäkta mig, men om du tycker att du får ut mer njutning av att dricka en kaffe än att pippa så gör du nog rätt i låta bli det senare...
  • Denaerys
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:44:12 följande:
    Vilket jag gör, eller hur. Som sagt, vi är ganska många som inte gillar sex, men man kan inte prata om det. Det är så FULT att inte gilla sex.
    Nej, det är inte ett dugg fult. Det är en rätt så vanlig grej faktiskt att folk väljer bort sex. Men då känns det lite onödigt att kommentera andras runkande om man själv inte är intresserad. Ungefär som om jag skulle dissa alla som håller på med sport för att jag själv inte är intresserad det allra minsta.
Svar på tråden Den jäveln runkade!