Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Pimey

Den jäveln runkade!

HAHAHAHAHHA åh gud jag dör vilken patetisk tråd TS..som om dui nte tillfredställer dig själv då? men det är tydligen inte otrohet, endast om han gör det ;). Jag är glad för din karl skull som slipper en sån människa som dig att leva med :P..herregud att runka är NORMALT! jag vet att min karl gör det ganska ofta och vet du vad jag bryr mig inte ;)

• Pimey
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:43:14 följande:
    Ok, så man kan inte ogilla sex baserat på stor erfarenhet? Tre långa förhållanden skrev jag om tidigt, och utöver det många kortare. Jag har försökt gilla sex, men det är verkligen inget jag gillar.
    Nä men bra för dig att du inte gillar sex men låt då andra göra det eller hur? istället för att ha föredrag om hur dåligt sex är!
  • Pimey
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 12:51:23 följande:
    Men snälla? Han måste väl respektera mig!
    men snälla TS sluta upp med din troll tråd. jag antar att du tillfredställer dig själv med eller hur?
    Låt han tillfredställa sig själv, låt han fisa, låt han vara en människa..han är ju för fan inget djur! DU ska respektera han med. men det gör du inte för nu handlar allt bara om DIG
  • Pimey

Du äger INTE hans kropp det vet du va? gissar också att han får skita på bestämda tider?

• Pimey
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 13:00:25 följande:
    Han får göra vad han vill nu men i mitt hus är det jag som bestämmer
    Ja men du ÄGER inte hans kropp det är skillnad. så du får onanera då för att det är ditt hus menar du?
  • Pimey
    Uffesson skrev 2012-02-06 13:02:03 följande:
    Så ni äger inte huset tillsammans, eller?

Så, du bestämmer... ja, då kan han ju lära sig att "sitta vackert" också.
    antar att han får sova i en korg med för "hundar" ska väl inte sova i sängen eller hur? ;)
  • Pimey
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 13:14:40 följande:
    Det skrev jag inte. Gilla det så mycket ni vill.
    Varför får man bara skriva att sex är så BRA?
    Men det kommenteras rätt friskt om att jag borde onanera mer. Hur går det ihop?
    Visst får man väl skriva att sex är dåligt med..alla upplever ju inte samma njutning men att ha stora föredrag här på FL om hur jävla dåligt sex är och hur illa det är att tillfredställa sig själv, att man är en dålig människa osv. det tycker jag att man kan hålla för sig själv. Som sagt man får ha sin egen åsikt om sex men att pracka på andra sin egen skit det ska man inte.
  • Pimey
    Anonym skrev 2012-02-06 13:20:23 följande:
    inte om man kommit överens om det och han har samtyckt och gått med på deras regler, bemötande till varann, har han då runkat har han brutit deras löfte om vilka regler som gäller i relationen.
    vilket gör att då har hon blivit sviken och kan mycket väl slänga ut honom. 
    Jo men snälla tror du verkligen att han gick med på det? Man måste ju fatta själv att vilken kille som helst skulle bryta den regeln, samma sak med tjejer. Det är väl bättre att han runkar än att vara ute och knulla runt? Den uppfattningen jag får av TS är att hon tror hon sitter på en piedestal och betstämmer över folks kroppar och behandlar sin man som en hund för "i hennes hus där bestämmer hon".
  • Pimey
    Pimey skrev 2012-02-06 13:27:08 följande:
    Jo men snälla tror du verkligen att han gick med på det? Man måste ju fatta själv att vilken kille som helst skulle bryta den regeln, samma sak med tjejer. Det är väl bättre att han runkar än att vara ute och knulla runt? Den uppfattningen jag får av TS är att hon tror hon sitter på en piedestal och betstämmer över folks kroppar och behandlar sin man som en hund för "i hennes hus där bestämmer hon".
    Sen dessutom inte ens får fisa?
Svar på tråden Den jäveln runkade!