• Frontline

Den jäveln runkade!

Om man är högerhänt och sen sitter en stund på sin vänstra hand så den domnar bort och sen drar en handtralla med vänsterhanden då känns det som om det är nån annan som runkar av en, inte ens då skulle jag vilja påstå att man är otrogen. blir ju tvärtom då ifall man är vänsterhänt...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Frontline
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:09:31 följande:
    Att jag blir äcklad av honom och frågar om det är ok för honom att jag mår illa av att se honom eller när han rör vid mig.
    Är det inte bättre att du går i celibat då och flyttar ut till skogen?

Om man skulle tvätta kuken för fort då så det går för han är det lika illa då?
  • Frontline
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:13:39 följande:
    Men raring, jag lever i celibat.
    Vad bra fortsätt med det resten av livet...
  • Frontline
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:15:46 följande:
    Vad spelar det dig för roll? Obs, jag är inte ts.
    Jag vet att du inte är TS men ni är ju stöpta i samma form som äcklas av nått som är naturligt och var person har rätt att få göra..
  • Frontline
    Anonym (Handtrallarn!) skrev 2012-02-07 22:28:31 följande:
    Helt ärligt, Jag runkar kontinuerligt. Tycker det är en bra och avkopplande grejj bara, I bland till nyheterna och i bland när jag dricker kaffe. Skulle min flickvän komma hem när jag är mitt uppe i mitt Masterrunk så kan även hända att hon tar över. På så sätt kan jag hålla fjärrkontrollen i ena handen och Kaffemuggen i andra handen.

Förbannad skulle hon aldrig bli. Tycker mest att trådskaparen låter fullkomligt rabiatfeministisk.
    Hahahaha
  • Frontline
    Brooke skrev 2012-02-07 22:57:45 följande:
    Rätta mig om jag har fel.

Men måste inte killarna lätta på trycket lite då å då för att inte "ta skada" eller hur jag nu ska uttrycka mig?  
    Ta skada vet jag inte om man kan göra, men får jag inte lätta på trycket ibland så kan jag få en ofrivillig och den brukar som regel alltid hamna i sängen när man sover och har nån mysig dröm
    Inte alltid så kul att börja torka bort det mitt i natten...
  • Frontline
    Putte11 skrev 2012-02-08 00:34:36 följande:
    Förstör inte en bra, nyttig och användbar story nu.
    Ville inte skrämma frågeställaren men jo man kan ju i värsta fall drabbas av en baklängesinflammation i snorren om man inte tömmer regelbundet.
    Och det resulterar ju allt som oftast i att hela paketet svartnar för att inom 1-2 veckor ramla av helt enkelt.
    Men får man vård i tid så kan man ju rädda så pass mycket att man kan konvertera om till att få ett kvinnokön, men även där finns ju en biverkan.
    Dom som har konverterat blir hatiska till alla som onanerar för dom får nån svartsjukepsykos och tror att alla som gör det är notoriskt otrogna...
  • Frontline

Hehe kom att tänka på denna tråden när jag läste i en annan tråd om att lämna spermaprov.
    Jag har lämnat flera gånger och då var jag ju tvungen att dra en egen handtralla antingen hemma eller i ett "runkbås" på sjukhuset.
    Vilken ställning tar "runkmoralisterna" till det?

• Frontline
    c89 skrev 2012-02-08 13:49:10 följande:
    År 2012 så är det skillnad på sex och att skaffa barn, har du inte märkt det?! Flört
    Finns dom som äcklas nått så makalöst av att mannen runkar att dom vill spy och sparka han all världens väg direkt.
    Då måste dom ju bli lika äcklade av det med tycker jag.
    Skulle dom personerna klara av att vara kvar hos mannen då...
  • Frontline
    Anonym (Snofsan) skrev 2012-02-09 00:26:17 följande:

Konstigt det här att det finns personer här inne som inte alls förstår andra människor... Vissa verkar tro att alla ska gilla sex och onani för så ska det va..

Jag är inte speciellt intresserad av sex och definitivt inte onani.  Jag har en sambo sen 18 år som vet detta. Vi har sex ibland men väldigt sällan. Och vi har pratat om otrohet eftersom jag vet att han vill mer än jag. Men han är inte intresserad alls av det. Han tycker otrohet är fegt. Skulle han hellre vilja leva med sex än vår kärlek så skulle han avbryta vår relation. Och jag tror på honom. Vi är lika kära och gulliga mot varann nu som när vi träffades. Vi är i stort sett aldrig borta från varann. och är vi det så pratar vi mycket i telefon.

Vet inte om han onanerar..bryr mig inte och vill inte veta. Men gör han det så visst det är okej. Så det finns nog mer än både 1 och 2 som inte gillar sex.. Och jag är inte det minsta konstig eller avvikande för det. Lider inte heller av det och behöver ingen hjälp. Har inte heller lurat honom in i nåt och inte heller berättat det det första jag gjorde. Och han tycker ändå att det är okej.

Så det finns killar som hellre lever med kärlek än sex..

Det gäller ju inte bara i denna frågan.
    Har du någonsin läst en tråd på fl där alla är överens och tycker samma sak isf får du gärna länka till den för det kan inte finnas många...
  • Frontline

Att ni bara orkar älta detta, till och med TS tröttnade för 18 dagar sen
    Försvarar inte henne för 5 sketna öre men då hon inte orkar med att bemöda sig att svara så har ju tråden gjort sitt...

Runka bör man annars dör man, runkar gör man likafan dör man..

• Frontline
    tjorven88 skrev 2013-01-31 00:17:29 följande:
    Hade min man runkat när jag kom hem så hade jag inte låtit stackarn avsluta jobbet själv! Självklart hade jag hjälpt honom, med min kropp!
    Det är rätta takter {#emotions_dlg.flower}
  • Frontline
    puss skrev 2014-01-10 21:33:14 följande:
    Omg jag onanerade. Nu kastar jag ut mig själv.
    Öppna fönstret bara innan...
  • Frontline

Oj jäklar undrar hur många gånger TS gubbe har runkat sen februari 2012 då TS senast skrev nåt..

Svar på tråden Den jäveln runkade!