• Rakad Apa

Den jäveln runkade!

Måste ju vara grymt pinsamt att förklara för folk att man dumpade sin partner pga en  orsak som onani. Man lär ju få en fet idiotstämpel av omgivningen!

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Rakad Apa
    Anonym (Trololo) skrev 2012-02-07 11:50:39 följande:
    Hahaha, alltså TS måste ju bara vara ett troll!
    Människan har antingen en väldigt skev bild på livet eller har ett extremt behov av att kontrollera andra människor.

Oavsett vad TS har för åsikt över sin mans runkande så tycker jag att TS borde isf lära sig att stå på knä lite mer eller helt enkelt släppa till lite mer för att ha "kontroll" över sin man.

Men jag tror fortfarande att hela denna tråd är bara trollolololol för att starta en debatt mellan asexuella och extremt kåta människor. 
    Det är möjligt att TS är ett troll, men det är faktiskt några i tråden som håller med TS. Skrämmande!
  • Rakad Apa
    Anonym (Trololo) skrev 2012-02-07 12:22:37 följande:
    Det är riktigt tragiskt, men det känns som alla svar där folk håller med så har det i mina ögon en skev bild på livet. Självklart har man rätt att tycka vad man vill men att hålla med om att TS gjort rätt (även om hon trollar) tycker jag är mer respektlöst än att hennes man råkade dra en hand när TS kom hem.
    Ja, det är tragiskt som fan! Men man kan ju fråga sig vad det är för snubbe som blir tillsammans med en tjej som TS, som går med på orimliga krav på att inte onanera. Märkligt. Hade aldrig tolererat sånt trams!
  • Rakad Apa
Svar på tråden Den jäveln runkade!