Inlägg från: Anonym (bläkas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bläkas)

Den jäveln runkade!

Jag antar att det här är en trolltråd, har inte orkat läsa.. I mitt förhållande onanerar ingen av oss, jag tycker att det är så vidrigt. Har försökt göra det några gånger men börjar bara må illa. Min sambo har inga problem men att inte få runka, han får ändå sex ofta så jag antar att han inte behöver mer. Jag vet att jag haft tur att hitta en partner som är med på det här. Nu vet jag oxå att jag är konstig som känner så här och går faktiskt KBT behandling mot det men än har det inte hjälpt ett dugg. Får se om jag någonsin kommer över det.

• Anonym (bläkas)

Man måste förstå att man inte kan bestämma över någon annans kropp och det är ju inget fel med det, det är inte som att personen skadar sej själv. Men om man tycker att det är så äckligt som jag gör måste man förklara det och så får partnern välja om han (eller hon) vill stanna eller gå.  Bestämmer partnern för att stanna så tycker jag ändå att man ska hålla sitt löfte. Jag skulle aldrig klara av att komma på min sambo med att se på porr eller tillfredställa sig själv för jag får så stark ångest och han vet om det.

• Anonym (bläkas)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 14:18:39 följande:
    Jag är förvånad över att personer som finner onani som äckligt och får ångest över det faktiskt hittar någon som går med på att leva på det sättet. 

Jag måste ha haft riktigt tur, han har ju förståss gjort det innan jag berättade hur jag känner och även det är jag äcklad av men kan hantera. Vi har ändå varit tillsammans i sju år och en av orsakerna att det funkar är väl att han hellre har riktigt sex och att han har sett hur det påverkar mej. När det var som värst kunde jag få panikångest av ett runkskämt på tv eller i seriestrippar i tidningar. Konstigt nog känner jag inte samma äckel för om han hade haft en "knulldocka". Jag vill gärna veta varifrån min ångest kommer och kunna bearbeta den..

• Anonym (bläkas)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 14:26:55 följande:
    Ja du har haft tur.
    Men jag tror nog han onanerar när du inte är i närheten. Jag skulle aldrig kunna sluta onanera. Skulle min man plötsligt berätta hur hemskt och äckligt han finner det skulle jag ge fan i det när han är i närheten. Men så snart han är på jobbet, ute med vänner, tränar osv osv skulle jag, om jag blev kåt, onanera.
    Min kropp, mitt beslut.  

Nej han har inte gjort det en endaste gång sen jag berättat för honom och det vet jag med säkerhet. Han kan inte ljuga för mej, och han gör det inte heller. Jag har sagt att han ska säga till om han känner att han måste så vi kan prata om det. Han är inte som dej och blir kåt varje dag, och om han är kåt kommer han till mej. Jag förstår att du kanske inte förstår hur pass nära vi är varandra, jag skulle veta om han gjort det, jag har även frågat och sagt att jag inte blir arg men att jag måste få veta. Enda gångerna han runkar är när jag är med och får ta del av det.
  • Anonym (bläkas)
    Caramella skrev 2012-02-06 14:35:54 följande:
    Vad spelar det för roll om ns partner onanerar? Jag förstår inte? så ni som e emot det, snälla förklara så jag kan förstå...

Läs mina inlägg, jag har nog förklarat ganska bra tror jag..
  • Anonym (bläkas)
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:36:51 följande:

Jag är inte EMOT onani, jag äcklas personligen av det.

Precis så känner jag med. Jag säger inte att det borde förbjudas (även om jag skulle må bättre av det) för jag vet att det är något normalt, men jag klarar inte av att vara i närheten av det, eller hur man ska förklara.. 
  • Anonym (bläkas)
    katze skrev 2012-02-06 14:40:24 följande:
    om man blir kär i en man är motviljan till onani sa stor att man maste slänga ut honom?

För mej skulle det vara så. Slänga ut låter lite hårt, men jag skulle inte kunna ha ett förhållande med personen och därför lämna den.
  • Anonym (bläkas)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 14:46:39 följande:
    He he. Kåt varje dag, liten överdrift kanske.
    Men visst. Din kille ljuger aldrig och du kan se på honom om han har runkat
    Lev i den tron du.

Som sagt har du kanske aldrig varit i ett förhållande på samma sätt som jag. Och min sambo har ljugit ett par få gånger och jag har sett det direkt, vi är väldigt känsliga båda två och jag kan lova dej att han aldrig skulle ljuga om en sak som betyder så otroligt mycket för mej.
  • Anonym (bläkas)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-06 14:46:30 följande:
    Det låter nästan som en fobi.

jo det är det. och jag får behandling för det så jag kan fungera normalt och inte få panikångest så fort någon skojar om det.
  • Anonym (bläkas)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 15:09:17 följande:
    Men bra. Det är bra att du tror det. 

Skärp dej, jag vet att du är irriterad över TS och så, men nu är inte jag hon. Jag ser inget fel i att folk onanerar men jag har en ångestsjukdom som trots att jag får behandling med båda samtal och medicin inte går att bli av men helt. Min sambo vet hur jag känner och han hade lämnat mej för länge sedan om han hade tyckt att det hade varit ett problem att inte onanera. Plus att han inte har samma sexualdrift som många andra här verkar ha.
Svar på tråden Den jäveln runkade!