Inlägg från: Anonym (eva) |Visa alla inlägg
  • Anonym (eva)

Den jäveln runkade!

Stackars dig ts. Hur kunde du springa på ett sånt miffo, som trodde han hade rättigheter beträffande sin egen kropp? Det var väl underförstått att den tillhör dig nu? Nä, dumpa fortare än kvickt! Män med sexuella behov är inte att lita på! Djur är vad dom är!

(Till nöds kan du skicka honom till mig....)

• Anonym (eva)
    Anonym skrev 2012-02-06 17:22:14 följande:
    Min kille har också ofta morgonstånd men han runkar aldrig för det, ståndet lägger sig inom några minuter ändå.
    Tja, det är väl det tråkiga sättet att lösa det på....
  • Anonym (eva)
    Sessie82 skrev 2012-02-06 17:46:23 följande:
    Tråkiga? Morgonstånd innebär inte att killen är kåt. Det är stor skillnad på morgonstånd och stånd pga kåthet.
    OK, ska framföra det till min sambo, så han inte tror att han njuter av det.....
  • Anonym (eva)
    Anonym skrev 2012-02-06 18:07:30 följande:
    Jag hade en kille som runkade en gång hemma hos mina föräldrar innan vi skulle till skolan. Jag kommer ihåg att jag tyckte det var så jäkla äckligt, kunde inte ha sex med honom på länge efter det. Sen tog det även slut (jag gjorde slut).
    Win-win för er båda då alltså...
  • Anonym (eva)
    Anonym skrev 2012-02-06 18:07:30 följande:
    Jag hade en kille som runkade en gång hemma hos mina föräldrar innan vi skulle till skolan. Jag kommer ihåg att jag tyckte det var så jäkla äckligt, kunde inte ha sex med honom på länge efter det. Sen tog det även slut (jag gjorde slut).
    Några av de bästa sexstunderna har vi haft på morgonen. Båda är utvilade och pigga och paketet är hårt och redo. Han har garanterat inte lidit av det....
  • Anonym (eva)
    Hedeving skrev 2012-02-06 19:37:08 följande:
    FANTASTISKT! 

Riktigt underhållande att en del av er faktiskt till och med vill hænga honom (!?!)

...Ibland undrar jag om det værkligen var så bra med kvinnlig røstrætt ændå.... 
    Vad i all världen har rösträtt med detta att göra?
  • Anonym (eva)
    Anonym (roflamo) skrev 2012-02-06 19:55:19 följande:
    Ja runkar ofta. och ja hoppas min sambo onanerar precis lika ofta. hade min sambo uttryckt ett missnöje över onani så hade ja avslutat det förhållandet.
    OT, men vad betyder din signatur? "Rolling On Floor Laughing Ass My Off?"
  • Anonym (eva)
    Anonym (sluta.) skrev 2012-02-06 21:18:40 följande:
    Fattar inte varför det svider så mycket i ögonen på folk för att man inte gillar att ens partner onanerar.

Jag ser det som otrohet då han fantiserar/ser på andra, isf kan han lika gärna faktiskt HA sex med någon. Det är liksom lika sårande att veta att andra finns i hans huvud.
    Varför tror du att han fantiserar om andra när han runkar?
  • Anonym (eva)
    Anonym skrev 2012-02-08 12:53:30 följande:
    Jag och min pojkvän kom överens om att vi inte skulle kolla på porr, och verkligen inte onanera till porr. Vi var på en längre semester då han faktiskt, när jag har legat och sovit eller suttit i rummet bredvid, gått in på toaletten, satt på porr och runkat. Detta såg jag som ett otroligt stort svek, mina känslor inför det var närmast som om han skulle berätta att han var otrogen, särskilt då jag inte tittat på porr ens för en sekund sedan vi blev tillsammans. Jag "förbjöd" honom att göra det, men han har tydligen gjort det igen. Jag älskar honom och försöker förlåta honom men jag har också förklarat att om det händer igen så tror jag inte att jag kommer att kunna förlåta honom och stanna kvar. 

Jag förstår verkligen TS (även om detta nu må vara ett troll) och de andra som säger sig vara emot runkning, bara det att jag är emot det om det sker till porr. Jag har självklart själv onanerat, däremot inte till porr och mina tankar rör sig inte heller bort mot någon annan, så om jag överhuvudtaget tänker på någon när jag onanerar så är det honom jag tänker på. Därför kan jag ha ett stort problem när han gör det, eftersom jag inte vet ifall han tänker på mig eller ifall han kollar på porr och tänker på sina porrstjärnor. Det ser jag som något nästan i höjd med otrohet. Jag vill ha samma respekt som jag ger honom. Som en annan skrev här också så vill jag ha mer sex än vad han vill, och när han runkar istället, då blir det automatiskt att det känns som ett svek.

Har paret kommit överens om att inte runka eller vad det nu kan vara, så är det en överenskommelse som ska hållas. Det kvittar ifall han är en kille och "det är vad killar gör", han ska kunna visa dig den respekten att inte göra det om du mår dåligt av det. 

Ni som skrattar åt detta och hur liknande känner, så vet ni verkligen inte hur det känns. Jag försöker att ha en mer lättsam syn på det, men det är inget jag kan hjälpa och det är något som verkligen sårar.  
    Du pratar om en "överenskommelse", men vad är det du menar då? Eftersom killen uppenbarligen inte verkar vara helt inne på idén egentligen, så låter det ju mest som han fått lov att vika sig för tjejens vilja. Vad för slags "överenskommelse" är detta tycker du?
  • Anonym (eva)
    c89 skrev 2012-02-08 15:41:30 följande:
    Eller så har han faktiskt sagt att han också tycker att det är fel att fantisera om andra och titta på porr när man är i en fast relation och kanske egentligen tyckt att hon inte ska göra det, men egentligen inte haft något emot att göra det själv? Varför alltid utgå från att en kille blivit tvingad? Det är mänskligt att dra vita lögner tyvärr...
    Vem utgår "alltid" från vad?? Tycker du alltså att det är rätt att dra en vit lögn? Tycker du att det är ok att göra en överenskommelse man faktiskt inte är överens om? Vad ville du ha sagt egentligen?
Svar på tråden Den jäveln runkade!