Den jäveln runkade!
Fattar inte varför det svider så mycket i ögonen på folk för att man inte gillar att ens partner onanerar.
Jag ser det som otrohet då han fantiserar/ser på andra, isf kan han lika gärna faktiskt HA sex med någon. Det är liksom lika sårande att veta att andra finns i hans huvud.
Jag berättar allting sanningen om att jag inte gillar det. Min sambo har inget emot det och han tittar inte/runkar inte. Vi har vårat sex gemensamt och ingen av oss lider av det - faktiskt.
Om han går med på det, så "tvingar" jag inte honom, utan jag säger hur jag vill ha det, precis som min sambo inte vill att jag sexcamar med folk, för där rör du ju ingen heller så det kan ju inte vara otrohet? ändå är det MÄNGDER som inte accepterar det. Att vuxna människor sitter och dumförklarar folk för att man känner olika är konstigt.
"bättre att han runkar än går till ngn annan" alltså, vad är det för sak att vräka ur sig?
"missunna honom inte en skön stund" - nej, men missunna då inte den partner när den vill ha sex med någon annan.
Alla människor gör det som passar sitt förhållande. Att klaga på det är löjligt - sen behöver absolut inte alla dela åsikter givetvis.
Till ts,
Om ni har kommit överens om att han inte ska göra detta och skiter i det får ni helt klart prata om det och försöka lösa det, annars gå skilda vägar.
Lycka till!