Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan
    Anonym (Jonas) skrev 2012-02-06 22:05:07 följande:
    Hej du vridne!

Jag undrar...är det Ni som kommit överens om denna regel eller om det är "ni"? Dvs du. Säkerligen i form av ett ultimatum med hot och jox som andra osäkra personer har en tendens att ta till, i rädsla för att inte bli tagna på allvar eller att det dom tycker är helt absurt enligt normen och dom vet om det.

Bland det första du skriver är att alla tycker olika. Jag tänker anta att du är väl medveten om att detta även gäller andra aspekter av det vi kallar vårat jordeliv, såsom tillexempel vad vi har för vana att käka, våra dagliga rutiner, vad som är okej inom ett förhållande osv. Jag drar slutsatsen att den här regeln "Ni" har knappast klubbades igenom på date nr 3 utan antagligen en längre bit in i förhållandet, då han redan fattat tycke för dig och ville behålla det han hade med dig. Uppoffringen var såklart att han inte får följa en av sina absolut grundläggande instinkter eftersom DU tycker att det är otrohet. Det är DU som är egoisten här. Hur DU känner är inte viktigare än vad han känner, okej? Om du tänkt hålla fast vid den agendan så rekomenderar jag att du börjar dra upp den här regeln du har på.. tja, iaf andra dejten, så du slipper sånna här missöden i framtiden tänkte jag! : )

Dock tror jag att antalet tredje dejter du kommer få kommer minska ganska drastiskt. So good luck with that.

Så vill jag veta varför du ens startade den här tråden? 

Min gissning är att du undermedvetet (eller medvetet, du kan va sån) skrev denna tråden i hopp om att få medhåll och för att kunna rationalisera ditt agerande. Varför du valde att skriva allt detta EFTER du dumpat förbryllar mig. Du vill inte ha den "hjälp & råd" som forumet är tänkt att ge, du ville bara ha medhåll från likasinnade fitt-fascister. 

Bara för att du har rätten att tycka olika betyder det inte att du har rätten att tillämpa det du tycker i form av att
    hämma andra människor deras fucking ur-drifter. I sånna fall tror jag du tycker att du är lite viktigare än du egentligen är. 

För att sammanfatta så kan vi säga att: Du tycker utanför normen och det är okej! Men då får du förfan se till att hålla dig till människor som tycker likadant, istället för att "lura" in en kille i ett förhållande som han antaligen kommer ångra ändåi slutskedet. Jag rekomenderar nått högerkristet forum eller en kontaktannons.

"Glad tjej söker kille för soffmys, humpa-bumpa och att styra vagnen i mataffären. 
    Mitt enda krav är att du ej har pälsdjur och tycker att onani = otrohet! Svar till ###"

sen kan du nog utveckla det där lite mer personligt

Eller får du helt enkelt lägga korten på borden i ett tidigt skede.

Du är konstig! 

Puss! /Jonas

Blev lite smått förälskad där känner jag, bra skrivet!
  • HäckHäxan
    Anonym (Me) skrev 2012-02-06 22:59:17 följande:
    Onanerar inte du? Jag skulle också bli lite sur om min man runkade. Men inte för själva runkandets skull utan för att han har så mycket mindre sexlust än mig. O eftersom han blir totalt ointresserad av sex efter han har kommit så hade jag blivit ledsen över att han valde att vara med sig själv ist för mig när han vet hur kåt jag är. Men slänga ut honom för det skulle jag aldrig göra!
    Välja sig själv istället för dig? Är inte du och han ett ni, er, två personer? Förlåt om jag kanske märker ord, men det lät så konstigt när jag läste det.
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2012-02-07 02:05:10 följande:
    Hej alla ni på familjeliv. Som sig brukar förvånar ni mig ännu en gång med hur otroligt konservativa, trångsynta och generellt medeltida människor som rör sig på detta forum.

Att ens tänka tanken på att kasta ut sin pojkvän för att han runkar är det dummaste jag hört, ni kvinnor kommer visserligen aldrig förstå behovet av sexuell tillfredsställelse som vi män har men jag tycker inte det är någon ursäkt till att inte ens försöka och speciellt till att kasta ut sin pojkvän. I vilket fall som helst är jag säker på att alla män till er som tänker på detta sett skulle vara lyckligare med vilken annan kvinna som helst, så gör dom en tjänst och lämna dom jag kan garantera er att dom runkar frågan är ju huruvida ni vet om det eller inte.

Jag runkar dagligen och skäms inte alls över detta då jag vet att jag inte är ens i närheten av ensam, detta beror givetvis på att jag för stunden inte har någon flickvän att ha sex med men hade jag det och det inte vart sex någon dag skulle jag säkerligen dra en runk för att kompensera. Till porr vill tilläggas då det utan tvekan är det ultimata verktyget för snabb och effektiv tillfredsställelse. Detta är inte otrohet för mig och alla flickvänner jag har haft har utan några kommentarer från min sida fått kolla på hur mycket porr dom vill, när dom vill, hur dom vill.

Det ni kvinnor som påstår att dra en runk är att vara otrogen behöver förstå är att vi män behöver det, vi behöver det på ett helt annat plan än er. Vi är genetiskt programmerade till att ha sex med kvinnor så mycket vi bara kan och om det inte är möjligt måste vi dra en runk för att lätta på trycket. Kan ni inte acceptera den delen hos män förslår jag att ni i framtiden satsar på lesbiska förhållanden. I och för sig kanske TS poäng var att han runkade när han hade möjligheten, om dock lite senare, att få ha sex med henne istället. Om det är fallet förstår jag heller inte, vänta i någon timme eller så och sig att du vill ha sex så kan jag nästan garantera att han skulle vara med på det.

Summa summarum, väx upp. Sex är vackert, att onanera är vackert, porr kanske inte är så vackert men för mig är det ett verktyg och har ingen känslomässig betydelse alls utanför att få min kuk att stå och sperma att komma ur den.
    Du förlorade mig vid att kvinnor aldrig kommer förstå behovet av sexuell tillfredsställelse för män. Pang rakt ner i stenålder, tack och välkommen.

Mycket lät dock bra, är bra och jag håller med. Men jag kan av ren princip bara inte hålla med dig fullt ut, då jag känner att du kanske är en annan art än mig och då är det inte det faktum att du har en kuk jag snackar om, utan resten, Hubba hubba biologi och noll personliga särdrag, grattis! Skål
  • HäckHäxan
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:
    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
    ehh du får väl respektera att han runkar och ge fan i att klampa in och vara citrusvagina! Respekt liksom!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    puss skrev 2014-01-10 21:33:14 följande:
    Omg jag onanerade. Nu kastar jag ut mig själv.
    Gört!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-09 22:22:04 följande:
    va skön du är!
    hehe tack. Har bara aldrig fattat det där gnället. Alltså visst att man inte behöver onanera in ya face bara sådär, men att man råkar onanera när den andre kommer hem är väl inte hela världen. Dock hade jag själv blivit sjukt generad om jag blev påkommen sådär Skäms
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-09 22:56:27 följande:
    Generad kan man bli. Men jag kan inte heller förstå vad det är för problem om ens partner onanerar? Inte så att någon kommer till skada fysiskt och om någon kommer till skada psykiskt så förstår iaf inte jag varför. Är väl bara bra om alla är så tillfredställda som de själva önskar!
    Men absolut, man har ju ett gemensamt sexliv och ett eget, så ser jag det. Så länge inte onanin går ut över det gemensamma så ser jag inga problem alls. Däremot så känner jag att det blir vridet och fel om onani prioriteras framför att ha sex med den man är med.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    läppar skrev 2014-03-09 22:25:17 följande:
    Hahaha!  Läste in en tråd, två tjommar som pratade om alla troll -
    och den ena skrev att han hade en trollis med över 1000 inlägg...kan det vara denna? Tungan ute
    ahh kan vara. Hur skall vi små människobarn någonsin förstå skillnaden!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Krokimodell skrev 2014-03-09 23:43:32 följande:
    Det finns såpass många som skrivit att de blir sårade av att deras män onanerar, så jag tror inte att alla dessa är troll. Om någon däremot startar en tråd bara för att säga att hon ska slänga ut killen för att han onanerar, utan att säga vad hon vill med tråden, kan man nog ana att det är en trolltråd.
    Fast jag har inte ens tänkt tanken att alla är troll, än mindre nämnt det. Tycker nog mest det är sorgligt när jag tänker efter, för bägges del i paret.

Men ja slänga ut verkar lite väl rått! Och lutar kanske åt det magiska hållet ja.
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Den jäveln runkade!