Inlägg från: liddellpower |Visa alla inlägg
  • liddellpower

Den jäveln runkade!

Jag gick med här nu bara av en enda anledning och det var att kommentera den här tråden för jag måste bara få detta ur mig, tänker inte gå under "anonym" eller nått sånt löjligt, jag står för mig åsikt.

Du min vän, är ju fullkomligt jävla råblåst. Jag hoppas för guds skull att du gör slut med honom så hans lidande kan ta slut. Onani är något så naturligt som att ha sex, det är inget konstigt och det är människor som du som skapar obehagliga tabun som begränsar människan i samhället. Människor som du borde förpassas till en lämpligare plats, som tex.. Ett vakum. Herregud människa! LEV!    

• liddellpower
    Anonym (sluta.) skrev 2012-02-06 21:58:48 följande:
    Dåså, om det är SÅ naturligt att ha sex borde din partner rimligtvis få ha sex med andra.
    Varför är det okej att neka sin partner en annan människa? Du bestämmer väl inte över honom?

Tycker man kan använda exakt samma resonemang där, varför är det så okej med monogama förhållanden? Vad ger dig rätten att bestämma vem din man ska ligga med?

hade du blivit uppvuxen med att det är okej att din partner ligger med flera hade du antagligen inte brytt dig ett dugg om det, så varför gör du det nu?

(förutsatt att du gör det förstås) =)

hehe.. du borde se en vecka i mitt liv, så skulle du se att jag inte bryr mig :)
    Anonymitet = Feghet
Svar på tråden Den jäveln runkade!