Den jäveln runkade!
Anonym (Me) skrev 2012-02-06 23:16:56 följande:
Vad jag menar är att om han runkar t.ex. Nu så lär det dröja minst 2veckor innan han vill ha sex. O visst får han runka om han vill. Men då blir ju vårt gemensamma sexliv eller vad man säger lagt på is.
Din man verkar ha en ganska låg sexdrift och då är det klart att det är tråkigt att han väljer bort dig när tillfällena är så få. I mitt förhållande är det tvärtom. Vi är båda mittemellan 30 och 40 och jag har inga problem med att onanera ett par tre gånger på en dag och ändå fixa att få utlösning med min fru på kvällen. Inte lika skönt kanske som om man väntar några dagar, men jag har som sagt inga problem med det. Dock har min fru en mer normal sexdrift och väljer oftast bort mig och sex för vila och sömn, så vi älskar bara ett par gånger i månaden, vilket inte gör mig helt nöjd. Till stor del för att hon måste äta en typ av p-piller som gör henne trött och får mindre sexlust. Jag har lärt mig att leva med och acceptera det och anser definitivt inte att det är otrohet från hennes sida trots att det i grund och botten är samma problem. Vi väljs båda bort av vår partner.
Fördelen för er är ju att det går att lösa så att du får ta hand om hans utlösning, men det kanske inte är det som är problemet egentligen. Onanera gör han för att killar måste ibland, men han vill egentligen bara ha det ur vägen för att göra något annat. Och vad det är måste ni prata om.