Anonym skrev 2012-02-07 02:05:10 följande:
Hej alla ni på familjeliv. Som sig brukar förvånar ni mig ännu en gång med hur otroligt konservativa, trångsynta och generellt medeltida människor som rör sig på detta forum.
Att ens tänka tanken på att kasta ut sin pojkvän för att han runkar är det dummaste jag hört, ni kvinnor kommer visserligen aldrig förstå behovet av sexuell tillfredsställelse som vi män har men jag tycker inte det är någon ursäkt till att inte ens försöka och speciellt till att kasta ut sin pojkvän. I vilket fall som helst är jag säker på att alla män till er som tänker på detta sett skulle vara lyckligare med vilken annan kvinna som helst, så gör dom en tjänst och lämna dom jag kan garantera er att dom runkar frågan är ju huruvida ni vet om det eller inte.
Jag runkar dagligen och skäms inte alls över detta då jag vet att jag inte är ens i närheten av ensam, detta beror givetvis på att jag för stunden inte har någon flickvän att ha sex med men hade jag det och det inte vart sex någon dag skulle jag säkerligen dra en runk för att kompensera. Till porr vill tilläggas då det utan tvekan är det ultimata verktyget för snabb och effektiv tillfredsställelse. Detta är inte otrohet för mig och alla flickvänner jag har haft har utan några kommentarer från min sida fått kolla på hur mycket porr dom vill, när dom vill, hur dom vill.
Det ni kvinnor som påstår att dra en runk är att vara otrogen behöver förstå är att vi män behöver det, vi behöver det på ett helt annat plan än er. Vi är genetiskt programmerade till att ha sex med kvinnor så mycket vi bara kan och om det inte är möjligt måste vi dra en runk för att lätta på trycket. Kan ni inte acceptera den delen hos män förslår jag att ni i framtiden satsar på lesbiska förhållanden. I och för sig kanske TS poäng var att han runkade när han hade möjligheten, om dock lite senare, att få ha sex med henne istället. Om det är fallet förstår jag heller inte, vänta i någon timme eller så och sig att du vill ha sex så kan jag nästan garantera att han skulle vara med på det.
Summa summarum, väx upp. Sex är vackert, att onanera är vackert, porr kanske inte är så vackert men för mig är det ett verktyg och har ingen känslomässig betydelse alls utanför att få min kuk att stå och sperma att komma ur den.
Håller med dig till 100% och det är precis likadant för mig.
Som tur är så har min underbara sambo förstått hur jag funkar.
Kallar mig översexuell och sig själv för undersexuell.
Kan nog hålla med om båda, men hon förstår att hon inte kan/orkar mätta min aptit