Inlägg från: Carmen Electra1 |Visa alla inlägg
  • Carmen Electra1

Va lite ironisk :) blir så trött på folk som vill förbjuda de mest naturliga. Snart får väl dom stackars killarna gå inte ens gå ut eller kolla på tv..( kan ju finnas ngn tjej att titta på )

• Carmen Electra1

Vad exakt är det som är fel när du inte tillåter han tillfredsställa sig själv?! Ju mer förbud desto större chans att han gör det i smyg! Menar inte detta illa utan vill bara veta utan en massa idiotförklaringar :)

• Carmen Electra1

Men anonym sluta... Om du läser ts igen så kan även DU se att det inte stod ngt om önskemål.. Han skulle ju bli utkastad från sitt egna hem pga att han runka !!! Hur sjukt låter inte det?!

• Carmen Electra1

Tack TS för ditt svar! Kan faktiskt förstå din känsla efter ditt långa svar till mig! Men måste fråga, har du fått något stöd under tiden han var så sjuk?! Har någon "tagit hand om dig" då?! När vissa hemskheter sker så är det lätt att få panik

• Carmen Electra1

Nu kom inte allt med men tro mig.. Jag förstår din känsla! Mitt liv hänger på en skicklig kirurg eller medicin.. Vad jag än väljer så är chansen hög att jag vandrar upp

• Carmen Electra1

Ja, absolut men sen kan ju det finnas orsaker till varför den känslan finns. Jag som kanske inte får leva året ut får lite panik när mina barn ska sova hos en kompis.. Vill helst va med dom dygnet runt. Man måste söka hjälp om kontrollbehovet ökar eller om man vill bestämma allt

• Carmen Electra1

Man kan aldrig bestämma över en annan människas liv ! Man ska akta sig för sådant! För mig är det en självklarhet att man inte är otrogen men händer de så händer det oavsett förbud eller inte

• Carmen Electra1

De e ju inget förbud.. Han får gärna vara otrogen så länge som han är man nog och säga det. Då är valet mitt, stanna kvar eller lämna. Jag förbjuder inget i mitt förhållande, de e då jag vinner allt! Det är de förbjudna som lockar mer än att göra det om det är ok. ( de e inte lila spännande att göra ngt man får ) samma sak gäller barn, du får inte äta godis på en måndag. Vad gör som då? Käkar massor

Svar på tråden Den jäveln runkade!