Den jäveln runkade!
Läste bara TS. Men psssyyyyychooo!
Läste bara TS. Men psssyyyyychooo!
Hahaha!
Tror min sambo skulle bli tosig om hon kom på mig med att runka. Hon är nog en av er som inte gillar det.
När hon hittat porr har hon blivit rasande. Jag och andra sidan skulle bara fått ett stort leende om jag kommit hem och sett ett tomt porrfilmsfodral och en dildo liggandes. Men vi är olika...
Alltså detta är sanslöst. Du ser att han skickar dig som "fin stund". Bara där faller det. Det är väl för fan er stund. Och som ni säger..moraliska pryda jävla tråkmånsar som tycker att runka slösar på njutning eller gör mannen distraherad. Icke! Förhöjer känslan och upplevelsen. Tror inte man slutar slicka för man blir distraherad av sitt runkande. Då ägnar fin man jävligt dålig simultanförmåga. Nej tjejjer och killar. Sug slicka runka och smek. På samma gång.
Jävla iPhone auto correct! Menade inte "fin stund". Du skrev att det var din stund när han slickar dig. Där faller det. Din stund. Ego! Er stund. Han njuter väl av att slicka dig och blir kåt av det. Då är det er stund. Gemenskap eller? Och kan han inte koncentrera sig på fittan trots att han runkar.. Ja då ska han kanske låta bli. Visa kan ju göra två saker samtidigt;)
Är det verkligen sant?
Mig veterligen så har djur sex när det är parningsperiod. Instinkten säger att det är dags.
Ge gärna exempel på djur som har sex för njutningens skull eller onanerar.
I vilket fall, skitsamma. Runka är gött och knulla är också gött. =)