Inlägg från: dendärdamen |Visa alla inlägg
  • dendärdamen

Den jäveln runkade!

Anonym skrev 2012-02-24 18:06:31 följande:
    Q

Jo men jag vill inte veta något höra något se något eller ens behöva tänka på det..

Nej jag tänder på att han slickar mig, inte på att han runkar samtidigt.. Ehhh. Och skulle han runka samtidigt skulle jag tappa intresset på en gång för oralsexet och bli avtänd och störd av hans runkande i min stund... Jag suger av honom helt utan att röra på mig och hör och häpna jag tänder ändå! Och han slickar mig och håller flaggan i topp hela tiden utan att behöva runka upp ståndet
    Det skulle ju nästan vara förnedrande.. Som att man inte är tillräckligt upphetsande att den måste runkas för att ens hålla vid stånd vad e då poängen kan man undra? Då kanske inte mannen Bör slicka om det är så avtändande eller distraherande att han slaknar.. Då kanske man borde göra nåt som tänder båda? Ha sex tex..
    Men, va
  • dendärdamen
    Anonym skrev 2012-02-24 18:06:31 följande:
    Q

Jo men jag vill inte veta något höra något se något eller ens behöva tänka på det..

Nej jag tänder på att han slickar mig, inte på att han runkar samtidigt.. Ehhh. Och skulle han runka samtidigt skulle jag tappa intresset på en gång för oralsexet och bli avtänd och störd av hans runkande i min stund... Jag suger av honom helt utan att röra på mig och hör och häpna jag tänder ändå! Och han slickar mig och håller flaggan i topp hela tiden utan att behöva runka upp ståndet
    Det skulle ju nästan vara förnedrande.. Som att man inte är tillräckligt upphetsande att den måste runkas för att ens hålla vid stånd vad e då poängen kan man undra? Då kanske inte mannen Bör slicka om det är så avtändande eller distraherande att han slaknar.. Då kanske man borde göra nåt som tänder båda? Ha sex tex..
    Men varför ser du det så?
    Låter jättekonstigt att dra den parallellen faktiskt, att om han runkar samtidigt som han slickar så är du inte tillräckligt upphetsande? Det där sitter enbart i ditt huvud isf.

Om min sambo har sex med mig och jag använder vibrator samtidigt så handlar det inte om att jag inte blir upphetsad utan den. MEN DET BLIR BÄTTRE, skönare, roligare osv. Antagligen är han väääldigt kåt när han slickar dig och tillfredställer sig själv samtidigt som han tillfredställer dig. Absolut inget konstigt.

Jag personligen finner det otroligt attraktiv att se på min sambo när han runkar =)
Svar på tråden Den jäveln runkade!