• Baginbox

Den jäveln runkade!

Anonym skrev 2012-02-25 21:18:54 följande:
    Jag vill vara i fokus när jag får oralsex, runkar han blir han distraherad på sin egen njutning. Vilket gör jag får halva nöjet i såfall. Så nej tack. Jag vill att man koncentrerar sig i det fallet och är han för upphetsad kan man alltid byta och jag ger han avsugning istället så kan det handla om hans kåthet då istället.
    Ja nej min sambo behöver inte runka under tiden han slickar mig, hans står ändå, då han blir tänd av att ge oralsex.
    så jag har tur
    Jösses. Funderat på om olika människor har olika preferenser i sexlivet? Verkar som du har lite problem med självkänslan om du tar så illa upp om mannen njuter lite samtidigt som du. Behöver runka? Varför skulle man "behöva" runka? Man gör väl vad man känner för under sex. Vill man ha lite beröring medan man slickar eller suger så fixar man väl det. Vad är problemet?
  • Baginbox
    Anonym skrev 2012-02-27 19:48:26 följande:
    Manliga eller kvinnliga som onanerar, vad jag vet och läst är det bara dom manliga för dom behöver "tömma" sig. Inte för njutning alltså utan för att det är obehagligt med full pung och det gör ont annars.
    Detta var ju lite kul :) Oanvända sädesceller lagras liksom inte på hög i åratal om de inte ejakuleras ut. De lagras en tid för mognad i bistestiklarna och om de inte ejakuleras ut så försvinner de med urin, tas upp i kroppen eller bara upplöses, man vet inte exakt. Själva satsen innehåller vätska från sädesblåsan och prostatakörteln i huvudsak och blandas inte ihop förrän vid ejakulation. Testiklarna är alltså inte några spermatankar utan där bildas bara spermierna och testosteron. Förslår en halvtimmas läsning på t ex wikipedia i ämnet så klarnar det säkert.
Svar på tråden Den jäveln runkade!