• Badabing

Den jäveln runkade!

Läste bara TS. Men psssyyyyychooo!

• Badabing
    katze skrev 2012-02-06 09:20:54 följande:
    min man satt och bajsade när jag kom hem en gang fatta att han fick spö sen
    HAHAHAHAH!
  • Badabing
    Josse112 skrev 2012-02-06 09:52:42 följande:
    Ja, du kan tycka att det låter som om jag behöver jobba på mitt självförtroende, men det är ett ganska underligt uttalande efter att jag precis har förklarat att det handlar om frihet att välja hur man vill leva. Ungefär som att säga att människor som lever i polyförhållanden inte har självförtroende nog att våga befinna sig i ett monogamt förhållande i rädsla för att ingen skulle kunna älska dem alléna.
    Om han slickar dig och runkar samtidigt? Är det då en trekant-otrohet?
  • Badabing
    Anonym skrev 2012-02-24 06:39:08 följande:
    skulle min sambo slicka och runka samtidigt skulle jag sluta tända helt klart. Jag ser runkandet som väldigt väldigt avtändande så det skulle inte uppskattas men jag skulle inte se det som en trekant. Men däremot nåt man verkligen inte gör under oralsex eller sex eller i min närhet eller vid min vetskap.
    Jag fattar inte!
    Om din kille slickar dig..vilket gör honom kåt..så smeker han sig själv samtidigt.och det tänder du inte på?
    What!?
  • Badabing

Tror min sambo skulle bli tosig om hon kom på mig med att runka. Hon är nog en av er som inte gillar det.
    När hon hittat porr har hon blivit rasande. Jag och andra sidan skulle bara fått ett stort leende om jag kommit hem och sett ett tomt porrfilmsfodral och en dildo liggandes. Men vi är olika...

• Badabing
    Anonym skrev 2012-02-24 18:06:31 följande:
    QJo men jag vill inte veta något höra något se något eller ens behöva tänka på det..
    Badabing skrev 2012-02-24 11:19:56 följande:
    Jag fattar inte! Om din kille slickar dig..vilket gör honom kåt..så smeker han sig själv samtidigt.och det tänder du inte på? What!?
    Nej jag tänder på att han slickar mig, inte på att han runkar samtidigt.. Ehhh. Och skulle han runka samtidigt skulle jag tappa intresset på en gång för oralsexet och bli avtänd och störd av hans runkande i min stund... Jag suger av honom helt utan att röra på mig och hör och häpna jag tänder ändå! Och han slickar mig och håller flaggan i topp hela tiden utan att behöva runka upp ståndet Det skulle ju nästan vara förnedrande.. Som att man inte är tillräckligt upphetsande att den måste runkas för att ens hålla vid stånd vad e då poängen kan man undra? Då kanske inte mannen Bör slicka om det är så avtändande eller distraherande att han slaknar.. Då kanske man borde göra nåt som tänder båda? Ha sex tex..

Förstår inte alls. Skulle min tjej smeka sig själv samtidigt som hon suger skulle jag bli ännu kåtare. Skitsexigt ju.
  • Badabing
    Anonym skrev 2012-02-25 15:07:06 följande:
    skulle hon smeka sig själv... Skulle det betyda att hon måste hålla igång sig själv för det hon gör är inte särskilt tändade... Så se det inte som En komplinmang om det skulle ske.

Eller blir hon så jävla kåt av att suga min kuk att hon inte kan hålla händerna borta från sin fitta. Beror på hur man ser det ;)
  • Badabing
    Anonym skrev 2012-02-25 15:18:00 följande:
    Alla som säger onani är ett BEHOV, förklara? djur onanerar inte! Endast tar på sig om dom behöver sprida lukten för att locka till sig parare. Djur har enbart sex under fertila perioder. Och utävar ingen onani dagligen. Varför skulle vi människor behöva det? Varför ska vi slösa med njutning och lust som skulle kunna användas bättre? Tex ha sex med den man lever med och älskar få harmoni i relationen, få närmare relationer byggda på mycket närhet,, för att göra barn, visa närhet kärlek till den som lever med en. men nej detta samhälle ska alla tänka på sin lust, sig själv, sin framtid, sin egna lycka.... Sig själv sig själv sig själv.. Hmm konstigt med alla skiljsmässor och olyckliga människor och singlar eller hur? vart tog det där göra andra lyckliga och göra saker för andra vägen?, vara osjälvisk, ödmjuk och inte bara köra my way or the high way. tycker folk är sorgliga som är så egoistiska hela tiden och bara tänker på sin egna njutning. Det ska vara gemensam njutning, gemensam glädje, gemensam lycka. för att för mig är det ovanligt att känna lycka och glädje ( skratta ensam är inge roligt tex)utan dom jag älskar, jag kan inte njuta utan att dela det med någon, jag vill inte leva ensam och bara för mig. Jag lever för min familj, mina barn och folk omkring mig. men jag kanske är den siste osjälviska människan här??

Djur har samlag för att fortplanta sig. Människan har sex för njutningens skull. Onanera är njutning. Och jag kan lätt skratta själv lika mycket som med någon. Kan också runka som en jävla galning :)
  • Badabing

Alltså detta är sanslöst. Du ser att han skickar dig som "fin stund". Bara där faller det. Det är väl för fan er stund. Och som ni säger..moraliska pryda jävla tråkmånsar som tycker att runka slösar på njutning eller gör mannen distraherad. Icke! Förhöjer känslan och upplevelsen. Tror inte man slutar slicka för man blir distraherad av sitt runkande. Då ägnar fin man jävligt dålig simultanförmåga. Nej tjejjer och killar. Sug slicka runka och smek. På samma gång.

• Badabing

Jävla iPhone auto correct! Menade inte "fin stund". Du skrev att det var din stund när han slickar dig. Där faller det. Din stund. Ego! Er stund. Han njuter väl av att slicka dig och blir kåt av det. Då är det er stund. Gemenskap eller? Och kan han inte koncentrera sig på fittan trots att han runkar.. Ja då ska han kanske låta bli. Visa kan ju göra två saker samtidigt;)

• Badabing
    Anonym skrev 2012-02-26 18:32:52 följande:
    Nej jag har inga problem med att han njuter, men om han ska sllicka mig bör han göra det för mig eller hur? Vill han ha det skönt så ger jag honom det då kan jag suga honom istället. Det handlar om att min tid under oralsex är min tid, bara min, jag kan ha 69an och man kan ha oralsex samtidigt men då är det bestämt att båda ska ha njutning från varann. Vi ger samtidigt. Halv fokat, man blir distraherad av att bli slickad samtidigt som man suger.. Och vill han ha full uppmärksamhet då suger jag honom, vill jag ha hel uppmärksamhet då vill jag bli slickad helt odistraherat. Och har man sex så ja då kör vi bara på med dom ställningar vi trivs i och gör dom saker vi båda är bekväma med. Jag tycker inte det låter konstigt eller är det.

Ge och ta bla bla. Göra tillsammans då?
  • Badabing

Är det verkligen sant?
    Mig veterligen så har djur sex när det är parningsperiod. Instinkten säger att det är dags.
    Ge gärna exempel på djur som har sex för njutningens skull eller onanerar.
    I vilket fall, skitsamma. Runka är gött och knulla är också gött. =)

• Badabing
    Anonym skrev 2012-02-27 19:48:26 följande:
    Manliga eller kvinnliga som onanerar, vad jag vet och läst är det bara dom manliga för dom behöver "tömma" sig. Inte för njutning alltså utan för att det är obehagligt med full pung och det gör ont annars.

Det där är skitsnack. Finns inte att man behöver tömma. Samlas inte en massa sperma i pungen som måste ut. Inte en chans. Runkar gör man för det är skönt.
  • Badabing
    Anonym skrev 2012-02-27 23:16:58 följande:
    Har läst endast TS. Varför måste han ut för att han har runkat? Fattar inte det. Min kille gör det i duschen inte fan har jag slängt ut han för det. För just nu har jag verkligen inte så stor lust för att jag är gravid. Han måste väl göra sig av med lite kåthet ibland. Både tjejer o killar onanerar, det är ju normalt ju. Kan allt undra vilken värld du lever i TS, Är du en jävla fjortis eller?? Hallå det är NORMALT att runka!!!

Har träffat på ett antal brudar som inte onanerar. Tråkigt.
Svar på tråden Den jäveln runkade!