Inlägg från: Anonym (Jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag)

Den jäveln runkade!

Jag drar en handtralla lite då och då och det är min fästmö väl medveten om. För min del är upplevelsen inte ens jämförbar med ett samlag... inget "i stället för". Så otroligt skönt är det faktiskt inte. Det är som att jämföra knäckebröd med smörgåstårta. Men det släpper på spänningar och man får lättare att slappna av efteråt. Dessutom, att lätta på trycket lite då och då ligger bara till hennes fördel. Det gör att man kan hålla på längre när det är "skarpt läge". Så tänk på det ni som anser att det är som otrohet. Ni får en partner som mår bättre och ni får mer när det är dags för sängkammaren.

• Anonym (Jag)
    Rage1979 skrev 2014-08-13 10:02:38 följande:

Lycka till att hitta en ny kille.... ;)

Ja, ett 'lycka till' är nog på sin plats om hon ska hitta en som kommer att låta henne styra hans handarbetsvanor.
  • Anonym (Jag)
    Nortan skrev 2014-08-13 13:04:44 följande:

Alla runkar å den som säger att han inte gör det ljuger eller saknar armar.

Att runka och att andas är inte samma sak. Där har du läst en utdaterad synonymbok.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (nyfiken) skrev 2014-08-13 21:18:02 följande:

Jag vet att tråden är 2 år gammal men jag är nyfiken.
    Om du finns kvar här ts, hur gick den sen för er?

Hon kastade ut honom, fick en ny pojkvän, kastade ut honom också, fick ytterligare en ny pojkvän... och när hon kastat ut honom också, fattade hon att det hon höll på med inte funkar i längden.
    Så, då skaffade hon en ny pojkvän och när han sov tog hon superlim och klädde hans handflator med grovt sandpapper.

Nu är dom gifta och har tre barn. LOL
Svar på tråden Den jäveln runkade!