Den jäveln runkade!
Ok, har suttit och läst här ett tag nu.
1. Kan alla som försöker övertala folk att börja onnanera på grund utav att det är "skönt" snälla sluta. Onnani är olika för alla människor. Folk väljer att inte onnanera på grund utav olika orsaker som vi inte har något med att göra. Respektera detta! Detsamma gäller tvärt om också. Alla har vi en orsak som ligger bakom till vad vi gör och inte gör. Vi tar våra egna beslut och utför våra egna handlingar.
Respekt. En stor faktor i ett förhållande. TS, har du pratat med din man om runkandet? Har du förklarat för honom hur det får dig att känna dig? Hur länge sen och hur många gånger har ni diskuterat ämnet? Vad har han sagt om det?
Utifrån det jag har läst från dig (TS) så får jag intrycket av att din man satt och runkade och du kom hem oväntat? Satt han i hallen framför dörren eller inne i sovrummet? Just nu låter det bara som att du kom hem, såg honom och slänger ut honom! Har du pratat med honom om VARFÖR han runkar? Han kanske har något behov som har råkat förbises? RESPEKT! Det går åt båda hållen. För ert förhållandes skulle, prata och fråga varför!
Jag tror att om ni bara sätter er ner, pratar lungt och FRÅGAR hur den andre känner sig, vad denne vill, BERÄTTAR vad DU vill så kommer allt att lösa sig. En relation handlar om att GE och TA. Inte bara ena. Om ni nu älskar varrandra så hoppas jag att ni kommer lösa era problem. Om inte, då kanske ert förhållande inte är värt din eller hans tid. Så sätt er ner och prata!
Önskar er all lycka och hoppas ni klarar er!