• birre

Den jäveln runkade!

Exakt. ..rätt gjort. Min fru låg i sängen och onanerade när jag kom hem.

Inget snack. Jag slängde ut henne på en gång.

Så jävla respektlöst mot mig alltså.

• birre

Precis helt rätt alltså!

Jag kom hem för en tid sedan, och så låg min fru i sängen där uppe och onanerade. Mitt på blanka eftermiddagen! Jag kastade ut henne på direkten. Snacka om respektlöst. Ska man behöva ha det på det sättet?

Nej du. Den gubben gick inte på mig inte.

Ut bara. Och jag vet inte om jag ens kan säga det, men saker hade hon också. Saker som hon använde till att ja..... Stora saker från kylen. Och några andra väldigt illavarslande attiraljer, vilka hon i hemlighet måste ha införskaffat från någon tvivelaktig nätshop. Nehej du. Ut åkte hon.

Tack för ditt inlägg. Skönt att veta att det finns riktiga människor där ute. Som inte accepterar sådana här kränkningar. Hälsningar Birre

• birre

Dags att säga till på skarpen mot sånt smusslande och tafsande. Och på sig själv, alltså.

Jag har pratat om det här på jobbet. Men inte där heller har jag funnit någon sympati. Snarare tvärtom. Precis som ni som kommenterar här. Vilka fasoner, och sliskigt är det.

Jaha. .. vad vill ni göra då, ni som svarar så nesligt här? Ska ni sitta hemma ni och nafsa och snaska på er själva då er respektive jobbar i sitt anletes svett. Det tycker ni är bra. Det tycker ni är respektfullt det?

Jojo, jag tackar jag. Det tisslas och snaffsas både här och där när vanligt hederligt folk vänder ryggen till. Usch! Svin! Hälsningar Birre.

Svar på tråden Den jäveln runkade!